Geplaatst: 9 maart 20179 j Dacht de 1e seconde dat 't Robo zelf was (weet ik veel) Zou de redneck in kwestie toch willen voorstellen het de volgende keer met een schaar te doen. Als niet voor de veiligheid, of het resultaat, dan toch zeker voor wat extra vetverbranding...
Geplaatst: 15 maart 20179 j Ik heb genoten van de collectie. Kennen jullie deze al?Spagetti harvest: Inge
Geplaatst: 24 maart 20179 j Hilarisch! Maar wat ontzettend gevaarlijk! Op het laatst staan de machines niet eens aan. Je ziet ook geen knipsels meer vallen. Wat een flauwe vent.
Geplaatst: 3 april 20179 j Hier zitten in de witte bessen mieren de bladluizen te kietelen (enkel de donker gekleurde, de lichtgekleurde bladluizen gaan naar de lieveheersbeestjes). De buurmieren zijn echter grappig. Willen hen na-apen en zitten in de tuinbonen zwarte vlekjes op de plant te kietelen. Al dagenlang. Op die vlekjes zitten ze heel en weer te bewegen met hun pootjes. Eerst zag ik geen bladluizen. Ik dacht, ze zijn alles in voorbereiding aan het brengen om enkele bladluizen naar de bonen te verhuizen. Maar nee, dit is hun bezigheid
Geplaatst: 24 januari 20188 j Komt er een archeoloog langs begint die het hele zwijn uit te graven...
Geplaatst: 5 februari 20188 j Dat is dan wel eeen argeloze archeoloog Bram ! Misschien belt hij Asterix en Obelix wel ((oke heeel flauw dit ) Ik vind het er in elk geval geweldig uitzien !!
Geplaatst: 9 februari 20188 j https://www.rtlnieuws.nl/editienl/hermien-ontsnapt-aan-slacht-en-loopt-al-zes-weken-los-door-het-bos-in-lettele Dat belooft nog wat voor de moestuintjes daar
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.