Geplaatst: 5 augustus 20169 j grAdriaan moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 3 september 20169 j Mijn vliegenval krijgt pootjes "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 27 februari 20179 j Phytophtora in een flesje facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 maart 20178 j Dacht de 1e seconde dat 't Robo zelf was (weet ik veel) Zou de redneck in kwestie toch willen voorstellen het de volgende keer met een schaar te doen. Als niet voor de veiligheid, of het resultaat, dan toch zeker voor wat extra vetverbranding... wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 15 maart 20178 j Ik heb genoten van de collectie. Kennen jullie deze al?Spagetti harvest: Inge Want tussen droom en daadstaan wetten in de weg en praktische bezwaren,en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.Willem Elschot (1882-1960)
Geplaatst: 24 maart 20178 j moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 24 maart 20178 j Hilarisch! Maar wat ontzettend gevaarlijk! Op het laatst staan de machines niet eens aan. Je ziet ook geen knipsels meer vallen. Wat een flauwe vent.
Geplaatst: 3 april 20178 j Hier zitten in de witte bessen mieren de bladluizen te kietelen (enkel de donker gekleurde, de lichtgekleurde bladluizen gaan naar de lieveheersbeestjes). De buurmieren zijn echter grappig. Willen hen na-apen en zitten in de tuinbonen zwarte vlekjes op de plant te kietelen. Al dagenlang. Op die vlekjes zitten ze heel en weer te bewegen met hun pootjes. Eerst zag ik geen bladluizen. Ik dacht, ze zijn alles in voorbereiding aan het brengen om enkele bladluizen naar de bonen te verhuizen. Maar nee, dit is hun bezigheid
Geplaatst: 27 juli 20178 j De zoekmachine begrijpt er niets van: "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 23 januari 20188 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.