Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is wel erg coulant, maar wel helemaal waarmee je klanten bind en wint! Dat zakje Tigerella's hoeveel vraag je daarvoor??

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Dat zakje Tigerella's hoeveel vraag je daarvoor??

Stuur een pb met adres waar ze heen moeten. Verzending is gratis. Service van Frans

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Das tof, maar ik weet niet eens of ik ze wil hebben ,zal straks even koekelen. Ik had het alleen een mooie stunt gevonden als je dan dat gratis zakje zaad had doorverkocht!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Pfff, je reageert wel lekker fel vandaag Hansiepansie

Ja ik hou wel eens van de boel opporren

Maar ga geen pm sturen hoor mij teveel werk, hoewel die foto met meneer in de gieter eigenlijk best irritant is dat zou ik kunnen pm''e

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Ik had het alleen een mooie stunt gevonden als je dan dat gratis zakje zaad had doorverkocht!

Frans ... teleurgesteld in over hoe Koert over hem schijnt te denken ... gaat i.p.v. chocolaatjes eten zometeen maar wat kropsla voorzaaien om van zijn depri-gevoelens af te komen.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:
Frans ... teleurgesteld in over hoe Koert over hem schijnt te denken ... gaat i.p.v. chocolaatjes eten zometeen maar wat kropsla voorzaaien om van zijn depri-gevoelens af te komen.

dan is koert ook nog eens goed voor je lijn

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Al is pure chocolade, meer dan 75% wel erg gezond en je wordt er ook niet dik van

Wij hadden niet echt problemen met Vreeken's eigenlijk. Aangevinkt dat we geen vervangers wilden. Er waren 2 of 3 dingen niet op voorraad.

Met wij bedoel ik opa en oma...m'n cadeautjes kwamen grotendeels daarvandaan

Alleen is er 2 keer verzendkosten gerekend. E 7,50 voor een mega doos en E 6,75 voor de doos met die zaaibakjes erin...

Het zou teruggestort worden, maar m'n moeder heeft vandaag gebeld, want het stond nog niet op opa's rekening

Maar het lijkt me wel een gave winkel om in het echt te gaan kijken.

Jammer dat er dus zoveel problemen met leveren enzo zijn. Geloof dat ik dus niet zo snel meer iets zou bestellen.

Geplaatst:

Wij hebben vorig jaar 7 maanden moeten wachten op nalevering, en toen bleek het ook nog eens dat 2 van de 5 producten uit het assortiment waren gehaald en evengoed niet geleverd werden.

Op een ander forum had iemand een keer een mailtje gestuurd met alle klachten over vreeken van dat forum, en die kreeg een mailtje terug dat er op een forum alleen wordt geklaagd en dat ze tientallen positieve mailtjes zelf kregen En dat ze het jammer vonden dat klanten er niet meer bestelden omdat ze een zeer uitgebreid assortiment hadden en over 2 jaar 40 nieuwe bijzondere aardappelrassen verwachte...

Geplaatst:

ik ben eigenlijk wel benieuwd waar Vreeken zijn bijzondere zaden scoort...

dan ga ik zelf wel een webshop beginnen!

ik kan het blijkbaar nooit slechter doen:lol:

Geplaatst:
ik kan het blijkbaar nooit slechter doen:lol:

Ha nee, bv ook eerst een hoog lidgeld vragen, administratiekosten, verwerkingskosten, transportkosten en niet te vergeten sleet van Uw schoenen.

Daarentegen hoef je geen make-up te gebruiken, je komt door een webshop niet onder de mensen, dat is weer profijtig

Geplaatst:

Mijn ervaringen met Vreeken zonder heel erg voor of tegen te zijn. Ik ben een aantal keren naar de winkel geweest omdat het een leuk uitstapje is, Dordrecht is een leuke stad en de winkel super om een keer te zien. Zoveel soorten zaad bij elkaar! Ook wil de ik graag een terracotta vogelpot en een apothekersroos en tja die gaan niet over de post. Had van tevoren een lijstje opgesteld met de soorten die ik wilde, helaas was niet alles in de winkel aanwezig.

Vorig jaar veelsteveel geld uitgegeven daar, vandaar besloten dit jaar via internet te bestellen. Zo bespaar ik geld op de benzinekosten en vooral de impulsaankopen Besteld op 18 december en vandaag 20 januari vond ik mijn zaadjes bij de post, 3 soorten niet geleverd "momenteel niet leverbaar". Afwachten of die nog komen, helaas waren hier ook de goude peultjes bij. Maar eens kijken of ik die nog ergens anders kan vinden.

Geplaatst:

Goeie tip Frans, dankjewel meteen even gedaan.

@Borsalino, heb even gekeken bij De Nieuwe Tuin, maar ik ze niet vinden. Maar wie weet heeft Theodetuinman nog zaadjes over.

Geplaatst:

Borsalino dank, had blijkbaar met mijn neus gekeken Heb theo idd gepbt en er komen zaadjes deze kant op. Tof!

Tis natuurlijk helemaal offtopic, maar nog een vraagje. Jij had zowel groene als gele peultjes, krijg je problemen met het oogsten van zaad als je deze 2 tegelijk hebt staan?

Geplaatst:
Dat Vreeken traag is met uitgifte en hoge verzendkosten rekent kan ik me best voorstellen.

Een goed gesorteerde (fysieke) winkel bijhouden EN postorders verzenden is veel werk.

Dus je vind het normaal dat mensen bijna een jaar wachten op een bestelling? Als iets zoveel werk is dat het niet bij kan worden gehouden, dan zou je verwachten dat zo iemand meer personeel in dienst neemt. In ieder geval een mannetje (of vrouwtje) op de webwinkel zet om het allemaal een beetje up-to-date te houden. Vind dit nou niet echt wat je noemt goede service, snap ook niet hoe je dat kan concluderen getuige dit topic.

Geplaatst:

Had zelf wat speciale soorten aardbeienplanten bij vreeken besteld die minstens 1 keer per jaar beperkt beschikbaar zijn.

Maar goed dat was 1,5 jaar geleden en heb er nu nog steeds niets van gehoord

Verder kom ik er minstens 1 keer per jaar om wat gekkigheid te halen zoals dit jaar bes-tomaten, tomaten met varensblad en

aardbeienzaad van elan f1.

Geplaatst:
Tis natuurlijk helemaal offtopic, maar nog een vraagje. Jij had zowel groene als gele peultjes, krijg je problemen met het oogsten van zaad als je deze 2 tegelijk hebt staan?

Geen idee, ik neem nooit zaad van iets.

Ik koop elke jaar wat ik nodig heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...