Jorieke123 Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Nou, daar zitten we dan Er is van alles blijven staan, van zaadjes tot snoeischaren. Ik maak wel een 'gevonden voorwerpen' topic aan. Het was wel beredruk zeg, vanmiddag. Volgend jaar weer gewoon buiten! Zodat niet iedereen op hetzelfde moment binnen zit. Wel heel gezellig! Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ja, het was echt gezellig. Akelig koud, en inderdaad druk, maar dat komt denk ik omdat je dan binnen zit en niet iedereen ergens buiten rondloopt. Hoop leuke mensen gezien en gesproken, en ook veel weer niet gesproken. Hoop leuke dingen geruild, en ook nog leuke dingen gekregen van lieve mensen! Allemaal heel erg bedankt! En vooral een dankjewel aan Jorieke en Joep, die al dat volk maar over de vloer willen hebben! Tot de volgende keer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Dankjewel Jorieke vooral , en ook Jorg ( als hoofd van dit forum ) en de man van Jorieke, en de ouders van Jorieke wegens de goede zorgen. Helemaal goed weer. Leuk en gezellig , en een paar mensen kunnen spreken , al is het maar even. Thnx ! En mijn mee-rijders: het was gezellig ! met groet ! edit : met helemaal goed weer, bedoel ik niet het weer. Tssss. belachelijk gewoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ik hoop volgend jaar echt van de partij te kunnen zijn! Maar fijn dat jullie genoten hebben . groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Er is iig een tas blijven staan! Van Jannete? Er zit een portemonnee in, met een rijbewijs, maar op achternaam en plaats kan ik niets vinden in de telefoongids... Wie oh wie? Ik zit zo vast in mijn forum-namen, dat ik even niet meer weet wie nou bij die naam hoort (en de foto is wat klein en onduidelijk) Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ik hoop dat degene met de tas zich snel meldt, da's toch niet fijn Verder vond ik het een beregezellige dag, beetje fris , maar heel gezellig !! Wat hebben jullie een superleuke varkentjes Jorieke !! Daar was ik wel een beetje fliefd op Bedankt iedereen voor de zaadjes en plantjes, ik hoop dat ze het allemaal goed gaan doen!! Bit en Henk; ik vond het zeer gezellig en leerzaam onderweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chana Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Iedereen heel erg bedankt voor de organisatie en de ruilplantjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Superleuke dag vandaag. Heb weer de meeste mensen niet gesproken... De tijd ging veel te snel. Bedankt voor alle ruilparteien, en Jorieke en Joep bedankt voor de gastvrijheid. Mijn pannetje kom ik wel weer eens ophalen... Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Beste Jorieke, Joep, mamma en pappa, en alle anderen: we vonden het geweldig om mee te maken! Dank allemaal voor de goede zorgen, de heerlijke hapjes en drankjes, de heerlijke noten, de zaden en plantjes, de warmte binnen, de gesprekken en het enthousiasme van iedereen Eeki en Rob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Bedankt voor de gastvrijheid en organisatie.Snoeischaar zou wel van mij kunnen zijn (zilver zwart kleurig), zat nog in de weggeef doos met prikkende kruisbessen.Kom ik ooit weleens ophalen als er weer zo'n prachtig varkentje klaar is voor de pan.Leuke zaailingen geruild en gekregen , iedereen bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Ik zet het hier ook nog even neer: Poe ik ben thuis( al een uurtje hoor....)Ik kan nu wel toegeven dat het eigenlijk gekkenhuis was voor mezelf, ik was meer dan bekaf toen ik veel te vroeg vertrok..trillend op mijn beentjes Zo jammer dat ik niet fit genoeg was om langer te blijven, en vooral niet om te kletsen...Voor dat laatste vooral merkte ik dat ik daar geen energie voor had, daaraan kon je wel merken dat "turbo"Jet nog niet helemaal genezen was.De gesprekken die ik had willen voeren met sommigen van jullie moeten dan maar bewaard blijven tot volgend jaar. Maar!!:Ik had het voor geen goud willen missen. Zo heb ik nu weer een paar mooie beelden erbij van mijn moestuinforumvrienden! Superleuk. En ondanks dat ik er maar kort en maar half was heb ik genoten van al die kletsende forummers Gelukkig heb ik iedereen zijn planten kunnen geven, dat was het belangrijkste doel voor mezelf voor vandaag. Alleen het zakje van RvO kon ik niet meer vinden. En de plantjes die ik van Kruidje heb gehad zijn niet meegekomen, die heb ik per ongeluk bij Jorieke gelaten. Zo ook de netjes die Jorieke zo naarstig voor me verzameld heeft.Iedereen heeft me geholpen met plantjes en kratjes dragen..ik heb witte mousse en oranje taart gehad Lie heeft het ook erg naar zijn zin gehad, en wil volgende keer vast wel weer mee De tafel in mijn benedenkeuken staat vol met plantjes..morgen ga ik verder kijken. Het ziet er allemaal heel erg goed uit. En niet alleen de plantjes, ook broodmix(uit Duitsland) basterdsuiker, netjes, dassen, potjes, zaden, boontjes voor taugé, dvd`s, honing, kadootjes en nog meer, en natuurlijk last but not least: Kipjes!! Jorieke, ik heb 9 kippen betaald, maar ben er met tien thuisgekomen!Ze hebben zich heel goed gedragen onderweg, alhoewel hun snaveltjes niet stilstonden...Thuis heb ik ze meteen te eten en drinken gegeven, daar waren ze dankbaar voor. Nu staan ze in de kooi hier boven in de huiskamer, ze liggen op een hoopje op elkaar, en slapen denk ik.het kleedje ligt over de kooi. Morgen ga ik eens goed foto`s maken Jorieke, en vragen welke kipjes nu ook al weer de Bresses zijn etc.Hier de eerste foto. Toen ik ze te eten gaf bleef het grootste kipje ( de haan?) wachten totdat de kleintjes gegeten hadden. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Heb al gereageerd in het andere topic maar wil hier ook nog even je ouders bedanken Jorieke. Heerlijk als je zo druk bent dat ze je meehelpen met alles wat ze kunnen. Misschien kunnen we de volgende keer ook eens iets voor hun meenemen? Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Ja, daar sluit ik me bij aan! Dank Ruim-hartige ouders We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 (edited) Ik had pas vlak voor vertrek door dat die mijnheer en mevrouw de ouders van Jorieke waren. Zorgzaam de gebroken appeltaart in ontvangst genomen, hopelijk hebben jullie nog een lekker stukje geproefd... Bedankt voor alles! Edited March 25, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 We hebben goed voor ze gezorgd hoor Ze hebben supergoed geholpen, de hele week al wel. Met onze tering-bende opruimen zeg maar Met zijn 4-en is het net te doen, zo'n dag Ik geef de bedankjes aan ze door! Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Gisterenavond kwam het er niet meer van om jullie te bedanken, Jorieke, Joep en je ouders!Wilde niet a-sociaal weer achter de computer en even tijd met ons gezin. Nu zijn jullie aan het opruimen...en dat moet een enorme klus zijn!!....alles terugzetten, uitzoeken, schoonmaken, een enorme berg afwas...en vast en zeker nog een heleboel dingen die wij als "profiteurs" van jullie werk niet eens weten! Vooraf aan gisteren zijn jullie zeker ook al dagen lang heel hard bezig geweest om de MTFdag tot een geweldig succes te maken! Ik weet dat al dat werk, al die zorg en liefde van jullie die daar in zitten, zo een geweldige dag voor zo veel mensen tot een groot succes hebben gemaakt! Bedankt daarvoor! Ik vind het geweldig dat jullie dat doen!! Ik hoop maar dat van het heel veel erg lekker eten dat over is je een week niet hoeft te koken. Dat de koelkast of diepvries groot genoeg is en de kippen en varkentjes zullen ook wel feest hebben, met wat niet meer te bewaren is. Kortom: Het was geweldig! Heel veel dank daarvoor!! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 En... moet ik natuurlijk niet vergeten het lekkere biertje te vermelden...Er was nog 1 flesje over toen wij als laatsten vertrokken en die hebben Huub en ik gedeeld bij thuiskomst. Erg lekker biertje en wat een leuk idee die speciale MTFD editie... Maar wie was nou de brouwer van dit lekkers? Verder ook extra complimenten voor de paté... die was echt geweldig lekker!En... Eva... Beppe's soep natuurlijk ook... zoals m'n moeder het maakt... Universeel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 O, ja die paté heb ik ook gehad, wie had dat gemaakt? Super! En de huzarensalade was ook om te smullen ( Jootje )Brood, heerlijk brood, ik weet niet van wie. Heb helaas de kaas gemist..ik zag hem wel maar kwam er niet aan toe. Toe we een uurtje onderweg waren, en mijn buik zich weer rustig gedroeg kreek ik natuurlijk honger. Met weemoed dacht ik aan al dat lekkers dat ik nog niet geproefd had..de soepen, de bonbons.. Is de paardenbloemenwijn( Likeur zowat zei Henk) nog verder geproefd of opgegaan? Iemand de kweeperenjam geproefd? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 En... moet ik natuurlijk niet vergeten het lekkere biertje te vermelden... Erg lekker biertje en wat een leuk idee die speciale MTFD editie... Maar wie was nou de brouwer van dit lekkers? Verder ook extra complimenten voor de paté... die was echt geweldig lekker!En... Eva... Beppe's soep natuurlijk ook... zoals m'n moeder het maakt... Universeel... De bierbrouwer was Henkg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Mijn pa vond het biertje wat hij heeft gedronken ook erg goed gebrouwen Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Het etiket bevat de magische (bottel)datum van mijn verjaardag... lekker biertje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Dan bewaar ik het flesje wel voor je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Het etiket bevat de magische (bottel)datum van mijn verjaardag... 7 maart 2013 zo zie je maar weer, je bent veel jonger dan jij ( en anderen) denk(en)t...Edit: ok, ok, je zegt verjaardag, niet geboortedatum...(welk jaar ben jij gebotteld?) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Ik had het al niet over mijn geboortedag. Dat was alweer even geleden haha! Edit, ik ben vergeten hoe oud of jong ik ben, voel me meer leeftijdsloos. Maar ben nog lang geen 80, volgens mij staat het gewoon open in mijn profiel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 De maker van de pate was mijn vader. Die zou eigenlijk meekomen maar was ziek en had een kapotte tuuttuut en in de mijne pasten we niet allemaal.Ik zal de complimenten doorgeven dat zal hij zeker leuk vinden om te horen. Verder wil ik iedereen met wie ik geruild heb onwijs bedanken. Ik ben super blij met de aarbeienplantjes en de yakon en en en Helemaal leuk. https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts