Geplaatst: 17 december 201312 j Het lijkt me wel aardig om de achtergrond van je avatar hier te lezen. Vaak lees je een opmerking over een avatar in een topic dat weer verdwijnt. Hier kun je je verhaal doen, evt met een plaatje erbij. Ook kun je reageren op vorige avatar. Heb je geen avatar en wil je weten hoe je er een maakt: https://www.moestuinforum.nl/topic/24689-wegwijs-op-het-forum-handleiding/#comment-392366 Dan zou ik alvast kunnen beginnen, dan ben ik er maar vanaf. Ik kan alleen niks over voorgaande avatar zeggen, dus begin ik met mijn avatar-vertelsel. Gemaakt op een bewolkte, winderige dag: een van de beter gelukte foto's die ik ooit in deze tuin maakte met de macro functie op de Sony Cybershot 5.1 camera, van een bewegende bloem. Het is een plant die is opgekomen uit vogelvoer. Na het vragen in determinatie topic leerde ik om welke plant het ging. Saffloer dus.
Geplaatst: 17 december 201312 j Wonderbaarlijk heDat de vogeltjes zulke mooie schatten uitpoepenHopen dat de bloem zichzelf uitzaait, ze is erg mooiEn misschien kan je dan nog meer mensen blij maken met zaadjes Mijn avaterGemaakt op het einde van de dag in het begin van de zomerEen poging tot om de hond verder dan zijn middel het water in te laten gaanEindstand hond 1 ik 0 Wel een interessante foto geworden Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 17 december 201312 j Wat een prachtig vennetje! Ik ben heel benieuwd of de hond inmiddels al zwemt of dat je het opgegeven hebt. Mijn avatar: Dit is roodkapje, omdat Piroska Hongaars is voor roodkapje.Ik ga zeer regelmatig met een mandje naar het bos om paddenstoelen, noten en bessen te plukken.
Geplaatst: 17 december 201312 j Piroska, als ik jou avatar zie denk ik aan een kruidenvrouwtje in een bos ver van alles vandaan, maar misschien heb ik het helemaal mis. Heb tegenwoordig zelf ook kennissen in hongarije en heb mijn beeld wel een beetje bijgesteld. Mijn eigen avatar is een foto uit eigen tuin van een roze papaver, ik ben een echte roze fan zowel in bloemen als voor mezelf, heb zelfs een kamer in huis die helemaal roze is. Fotograferen van eigen planten en bloemen is zo'n hobby die ik er bij doe en ik heb al heel wat mooie plaatjes in eigen tuin gemaakt.Groetjes karin
Geplaatst: 17 december 201312 j Mijn avatar is een rode roos die hier al stond toen we ons huis gingen bouwen.Misschien wel 80 jaar en mooi rood.Rood is een van mijn kleuren. We hebben de roos kunnen redden .En op ons adres staat de koffie altijd klaar Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 17 december 201312 j Thea, jouw avatar doet me denken aan zo'n mooi Engels cottage. Rieten dak en een tuin vol bloemen. Het kopje associeerde ik dus ook met thee Over mijn avatar: da's simpel, ik zie er een beetje uit als een vogelverschrikker.
Geplaatst: 17 december 201312 j Niets te zaaien, verzorgen, oogsten. Komkommertijd dus (hoewel de komkommertijd nu juist ....) Over de vorige avatar: ik hoop dat de vogels ook internet hebben, zodat ze kunnen schrikken ... Ik ben dus een fan van Breaking bad. Mijn avatar is He (helium) + nkg.Daarvoor was het de coccinelle (lieveheersbeestje) uit Minuscule. Nog steeds een van mijn favoriete filmpjes. Er zijn er ongeveer 80!http://m.youtube.com/watch?v=v_P-fufI_Cg&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dv_P-fufI_Cg Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 17 december 201312 j Een indicatie van een wetenschappelijk ingesteld mens maar tegelijkertijd ook creatief om er een grapje in te verwerken. Voor Breaking Bad moest ik even googlen, had geen idee. Mijn eigen avatar is het prinsesje Jasmin. Die avatar heb ik later bij de naam gezocht. Ik vond het een mooie naam als internet nickname. Mijn eigen foto ipv het prinsesje zou toch een minder beeldschoon plaatje opleveren.. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 17 december 201312 j Mijn avatar heb ik gekozen omdat ik sterenbeeld ram ben, ik een schapenkop ben (Dordtenaar) en schapen super leuke dieren vindt. Jammer genoeg geen ruimte en plaats voor.
Geplaatst: 17 december 201312 j Breaking bad....goede serie....keek ik s'avonds laat, werd ik ermee wakker, en waarom dit, en wat een kl**tzak.... Dus....goede serie! Mijn avatar is gewoon een foto van wat vogeltjes die ik gemaakt had van vilt. Heeft dus niet iets te betekenen ofzo.
Geplaatst: 17 december 201312 j die van mij is een ontwerp van een jongen uit Bali; hij had een ontwerpwedstrijd gewonnen voor een groenplan; heb m wel een beetje veranderd, gekozen omdat ik wel een beetje technisch ben en omdat ik ook wel een beetje spiergordels heb (iets boven de heupen dan )
Geplaatst: 17 december 201312 j whahahahah..... schijnt wel een hééél moeilijk spelletje te zijn dit. De één na de ander lapt gewoon volledig de regels aan zijn laars of hebben een probleem met begrijpend lezen De avatar van RobO deed me al de 1e x dat ik m hier zag iets tegenstaan. Moestuinen en robots. Nooit zo begrepen, maar dat ligt aan mijn niet kunnen begrijpend kijken natuurlijk. En Bali en groenplan is wel weer origineel overigens en das ook wat waard. En hij houdt van lekker koken/eten; óók wat waard ( en verder zijn vanzelfsprekende kennis natuurlijk, en zijn niet aflatende geduld voor het beantwoorden van van alles hier ). Mijn avatar is omdat die vlinder 's zomers in mijn tuin in Fr. veel te zien valt. Wat een jager, wat een snelheid ! wat een pracht ook. Gewoon indrukwekkend. Vandaar. En ik hou van blommetjes, vooral wilde.Dit is een opname van duizendguldenkruid ( ofzoiets, ben de naam nu even kwijt ( een gentiaan - soortje in ieder geval ) ), ook een plantje op mijn heuvel daar. ( plaatje van google trouwens ( dacht ik ))
Geplaatst: 17 december 201312 j Auteur @ Bit, voordat jij je reactie plaatste heb ik het bericht gewijzigd. Er was eerst sprake van een spel, maar dat zou steeds gecorrigeerd 'moeten' worden. De titel is ook gewijzigd, van 'avatar vertel spel' naar 'avatar topic'. Gewoon een topic zonder verdere regels eigenlijk.
Geplaatst: 17 december 201312 j Mijn avatar is een schilderij. Het heet "American Gothic" en is door Grant Wood geschilderd. Ik wou een eigen foto als avatar gebruiken maar had geen tijd/zin om er een klein te maken. Dus dit heerlijk bleke depressieve boerenschilderij Love it! In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.~Douglas Adams~
Geplaatst: 17 december 201312 j Voor mijn avatar heb ik mijn favoriete bloem gekozen: lavendel.Zomers hangen er overal van dit soort bosjes in huis: in de badkamer, op het linnengoed, aan de servieskast, in .?.Je komt het ook overal in mijn tuin tegen.Ik hoop nog steeds een keer een lavendelkrans op te binden.Heerlijk die lucht
Geplaatst: 17 december 201312 j Huub leuk topic Tsja, mijn avatar van nu is wel duidelijk denk ik. Een vette knip-oog naar de Preiswedstrijd 2014. Dikke mammoet op een pot met prei als haar Mijn vorige was een foto van de Konings oesterzwam(duinvoet of Eryngii) Pleurotus Eryngii de in mijn beleving de lekerste paddenstoel die je tot nu toe kan/kon kweken. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 18 december 201312 j Mijn avatar is gewoon een foto van mezelf, op een bijeenkomst van senioren waar we veel 'leute ende plezier' hadden. En zeg nu zelf, zo een goed glaasje op tijd en stond is toch niet te versmaden hé. Hoe gaat het weeral;Elk zijn pint en elk zijn wijf, is gezond voor ziel en lijf. En feitelijk ben ik maar gaan tuinieren nadat ik gepensioneerd was. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 18 december 201312 j Hier nnog steeds geen avatar.Heb de regels wel gelezen, maar de foto's die ik heb gekozen, zijn allemaal te groot en ben echt a-technisch wat computer betreft, heb geen idee hoe je zoiets aanpast.
Geplaatst: 18 december 201312 j Mijn avatar.. Een paarse Spaanse margriet! Opzich een weinig boeiende foto, maar toen ooit zelf gemaakt en vond hem best goed gelukt! Ook omdat het stuifmeel toch best goed zichtbaar is en zowel de bloem als een bloem in knop zichtbaar zijn Krijg weer zin in de zomer als ik zo de foto bekijk Maar wie weet komend seizoen eens een andere avatar uitzoeken, heb deze al weer erg lang. @Willy, Vind zelf de diversiteit aan mensen op zo'n forum ook leuk, dus leuk als mensen een foto van zichzelf als avatar plaatsen! En dan ook nog met zo'n pint... @Katja, soms is het leven makkelijker dan je denkt: http://www.fotoverkleinen.nl! En mocht ook het type foto (het bestandsformaat) verkeerd zijn: open hem in paint en als je de bestandsnaam intypt bij het opslaan, dan kan je ook kiezen hoe je hem wilt opslaan. Kies dan voor PNG (of JPEG). > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 18 december 201312 j @Willy: Maar wat precies zit er nou in dat glas? Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 18 december 201312 j Ik heb mijn avatar gewoon gekozen omdat dit forum nogal pietluttig is als het op grootte aankomt, en na ettelijke pogingen deze avatar als enige geaccepteerd werd Heeeeul vroeger had ik dit plaatje op andere fora als avatar, omdat ik toen als puber nog een schattig, roze-minnend hyper stuitermeisje was
Geplaatst: 18 december 201312 j Mijn avatar is van mijn kippen (duh). Het zijn wyandotjes, die nogal overdreven broeds worden en de behoefte hebben om kroost groot te brengen. Deze foto, van een jaar of 3 geleden, laat 2 kuikens zien, met drie moeders. Drie overdreven beschermende, verzorgende moeders. Die een hele berg herrie produceerden. De kuikens bleken uiteindelijk een hen en een haan. Kruisingen tussen lakenvelder hennen en een wyandotte haan. De haan heeft zijn eigen schare in een ander hok gekregen, waaronder zijn zus, die helaas afgelopen zomer onverwachts dood bleef na het leggen van een ei. Ik vrees een hersenbloeding. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 18 december 201312 j Mijn eerste avatar hier was van een kabouter met baard en met een vork over zijn schouder. Dat plaatje heb ik helaas niet bewaard. Het plaatje stond op een doosje waar kinderbestek inzat, ik vond het gewoon een erg mooi plaatje...het deed me denken aan tekeningen in boeken uit mijn kinderjaren..sprookjes Daarna kwam deze patisson. Deze omdat ik veel pompoenen snij, en ik vooral het maken van gezichten leuk vind..al die gekke steeltjes die neuzen worden.Tussendoor had ik een tijdje de hand van de stiefmoeder van assepoester..dit omdat ik ook stiefmoeder ben, en ik een T-shirt heb met dit plaatje erop ( de hand had ik ingekleurd met paint omdat het anders zo`n vaag plaatje werd. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 december 201312 j http://www.sp-studio.de/ Have fun, zou ik zo zeggen, had ik wel in ieder geval...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.