Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Super precies wat wij zoeken!

Geplaatst:

@groenevingers nope, nog geen koemestkorrels

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Bij de Lidl: fruitstruikjes (bessen, frambozen en bramen) en plantuitjes (geel, rood, wit) gesignaleerd.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Dirk heeft/had ook sier en fruitstruikjes o.a rodebessen Jonkheer v Tets voor maar 1,30 per stuk(de verpakking is al duurder als je het mij vragen zou).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
Bij de Lidl: fruitstruikjes (bessen, frambozen en bramen) en plantuitjes (geel, rood, wit) gesignaleerd.

aanbieding is op 13 maart, dus volgende week pas

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

neeeeee, zeg dat nou niet! we hebben geen plek meer voor fruitstruikjes, echt niet hoor!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Geplaatst:

Och, altijd plek te maken toch? Overigens is de Dirk wel erg goedkoop zeg! Helaas geen Dirk in de buurt 2,99 is op zich ook te overzien, maar 1,30...

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Joepie, uitjes!!

Geplaatst:

Bij de C1000 hebben ze een paar soorten stekken/wortels/bollen. O.a. dahlia's en stokrozen. Voor 1 euro.

Geplaatst:

Mag ik vragen hoe jullie nu al de aanbiedingen van 13 maart kunnen zien van de Lidl?

Op lidl.nl staat er nog niets van volgende week.

Ben benieuwd

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Altijd leuk, al zijn ze klein.

Geplaatst:
Zojuist zie ik bij de 100 nieuwste producten de zaden weer staan bij de Action.

Vorige jaar heb ik deze zaden ook gekocht en ik ben er erg blij mee!

Heb zelfs de zaden van vorige jaar nu gezaaid(petunia) en die komen

mooi op.

Dus graag wil ik dit met jullie delen!

Komen die zaden op?? ik heb ze ook gehaald 79 cent geen geld hihi

Geplaatst:

Bij mij wel ik heb hier beide kruidenzakjes gezaaid en wat van de groenten.

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Mijn moeder stuurde een foto door van de folder voor volgende week, dus kennelijk is die in het westen des lands als bezorgd. Handel met voorkennis

Geplaatst:

Probeer a.u.b. on-topic te blijven, we gaan nu richting babbelen (zie forumregels). Welke aanbiedingen hebben jullie gespot?

Geplaatst:
Vanaf 12-03 kruidenplantjes bij de aldi: http://www.aldi.nl/aldi_italiaanse_kruidenplanten_48_5_754_7819.html . Iemand ervaring mee? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de plantjes er vorig jaar leuk bij stonden?

Eveneens groente-zaaisets van aardbei, asperge, ui, knoflook,... (ik neem aan dat ze groente-plant-sets bedoelen in deze gevallen) voor 0,99 en antiworteldoek.

Heeft iemand ervaring met de asperge en aardbei zaaisets? En wat moet ik van de asperge verwachte van 1 plant? Hoeveel asperges krijg ik daar van? Wil het wel graag uit probeeren.

Vanaf donderdag 13 maart plantuitjtes 0,79 bij de lidl en potgrond per bos 0,99

1608teaserthemeworld2x118011394088939.jpg

Geplaatst:

8803253420062.jpg&w=384&h=384

Deze pot stond bij ons in de Praxis voor 5 euro.

Bij de Lidl komt vanaf volgende week insectenhotels in de aanbieding.

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Geplaatst:

Ben even benieuwd waar die nieuwe folder van de Lidl te zien is met o.a. plantuitjes. Staat deze al digitaal? Ik zie hem namelijk niet via de site.

[offtopic] Iemand ervaring met die uien? Kan hier op het forum zo geen duidelijke ervaring vinden.

Geplaatst:

ik heb vandaag bij de welkoop div. slaplantjes gekocht voor 0.25ct, hun potgrond aanbieding was 3x70 liter voor 15 euro.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Bij de intratuin hebben ze tot en met woensdag 14 maart potgrond in de aanbieding.

6 zakken à 20 liter voor € 5.

Dus 120 liter voor 5 euro. Is nog goedkoper dan bij de Lidl!

http://www.intratuin.nl/

Geplaatst:

Bij de boerenbond tm zondag; bij 25 euro aan tuinspullen krijg je een gratis kweekkasje als je de bon uit de folder meebrengt. Maar let op! Dat is niet het kasje dat in de folder staat afgebeeld. Meer vergelijkbaar met de Lidlkweeksetjes dan met het Actionkasje qua stevigheid: leuk voor een seizoen, maar het zal me benieuwen of het langer meegaat. Toch leuk om op te halen als je er deze week toch nog wat wilt halen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.