Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een hoop leuke zaadjes gekregen uit een ruilenenvelop 🤩 o.a. patisson, japanse zeekraal, turkse zonnebloem en aubergine. uiteraard ook netjes meer er in gestopt dan er uit gehaald 

aangepast door marjoleinvdh
  • Like 2
  • 2 weeks later...

Witlofplantjes van mijn buurvrouw, ze was haar plantjes aan het uitdunnen. Gelukkig had ik net mijn tuinbonen geruimd, nu heb ik weer plek voor nieuwe dingen. 🙂

20210623_212504.jpg

aangepast door Arja
Geplaatst:

Nog van harte jarige, mooie cadeau's. Gezien ik niks krijg, geef ik mezelf een cadeautje, mag jezelf toch wel wat goeds doen niet. Voor zoontje lief spaar ik dan het hele jaar en verwen die dan lekker. Manlief vindt cadeautjes niet nodig en ovedreven, nou lekker pech gehad.

Vandaag een grote lekkere caramel snoepje gekregen, van doctor bij de prik. En die bewaard voor zonemanneke, die heeft lekker gesmikkeld.

• Like 1

Een zwarte bes, een kruisbes en drie frambozen gekregen van mensen uit de buurt. Mijn vruchtentuin is weer uitgebreid. 

En een flinke toren p9 potjes, ik gebruik ze veel en het plantenasiel had nog veel liggen. 

aangepast door Arja
  • Like 1
Geplaatst:

De volkstuin van vrienden bewonderd, leuk om te zien, want wij moestuinieren zelf bij ons huis. Bessen geplukt van hun overvloed, en een stekje van een lekkere munt voor de thee. 

Veel ideeën uitgewisseld, zij zijn net voor het eerste jaar bezig en wij inmiddels twee jaar, we verbazen ons over hoe veel we in de afgelopen jaren al geleerd hebben. 

Zo'n complex is best gezellig, ik had er slechte herinneringen aan, maar hier was de sfeer heel goed en er wordt veel kennis en overtollige plantjes uitgewisseld.

20210718_170514.jpg

• Like 2
Geplaatst:

Een pot heerlijk ruikende frambozenjam. Ik weet hoe lekker het ruikt, aangezien ik vrij snel olfactorisch waarnemen hoe intens de geur was.

Die heb ik vervolgens uit de hele kamer geschraapt, want boem…. Op de grond gevallen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...