aalterse-willy Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Als het even mag dan zouden wij ook nog wel eens willen komen, mijne grote baas (bazin) en ikzelf.Zou ik terug een goed bierke meebrengen?? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Gaat gezellig worden met al die gezellige tuinders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Ik ga van de week trouwens even kijken wat er nog aan servetjes en borden en bestek ligt van de vorige dagen. Er is altijd wat teveel en dus hebben we een mooie doos met stapels plastic servies . (plastic/papieren)Tafelkleden en bekertjes zijn er vaak niet genoeg. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 Als alles goed gaat komen wij met z'n tweeën.Herman en ikzelf dus.Ik heb er echt weer zin in. P.S. Hebben jullie wel eens Lams-of Schapenvlees ??? Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 @Conny: schapenvlees kunnen we regelen, lam misschien ook wel. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Ik ga het hier eens bespreken.Want het lijkt me leuk om een barbeque te geven op de tuin,waar onze Turkse mede tuinders van kunnen mee-eten.Het is dan wel niet halal, maar wel kosjer. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 onder voorbehoud van vervoersgedoe: heb ik er ook zin in.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Wij komen graag weer. Ik weet alleen niet met hoeveel. Of met zeven of met vijf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Ik ga het hier eens bespreken.Want het lijkt me leuk om een barbeque te geven op de tuin,waar onze Turkse mede tuinders van kunnen mee-eten.Het is dan wel niet halal, maar wel kosjer. Als het niet Halal is, is het ook niet kosjer? Neem aan dat je de wijze van slachten bedoeld? Het is niet zo dat die gelovigen het mogen eten, omdat het geen varkensvlees is. Kosjer kent meer regels en wetten dan bij Islam, zo is bijvoorbeeld vlees en melk niet toegestaan, minimaal 1 uur tussen het nuttigen. En zijn schaaldieren niet toegestaan, alleen vis met schubben. Alles wat kosjer is heeft de rabijn zijn zegen gegeven, zo niet is het niet kosjer. Bij halal is het de Imam, bij beide kunnen mensen aangewezen worden die het dankgebed opzeggen bij het slachten. Afhankelijk van hoe strikt het geloof, de een wat strenger dan de ander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted August 10, 2014 Share Posted August 10, 2014 Wij zijn nog even aan het kijken of het lukken gaat (ben mn schapewol vorige keer vergeten ) Waarschijnlijk zijn we dan op vakantie ,maar we kijken even. En vorige keer mochten we ook langs komen camperen,dus dat houden we gewoon in ons achterhoofd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Ik en ...Wordt vervolgd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 AAH! Had hem bijna gemist. Ik ga me zeker aanbevolen houden en mijn moestuinvriendjes in de buurt ook op de hoogte houden. Gelukkig weer een zondag, zaterdagen kan ik niet. Vanwege mijn Stichting OKids moet ik wel een slag om de arm houden. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted August 26, 2014 Author Share Posted August 26, 2014 Ik geef hem even een schop naar boven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Ik moet mij bij deze afmelden. Ik had me onder voorbehoud aangemeld, maar ik moet die zondag werken. Helaas! Ik wens u allen in ieder geval een leuke dag! Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conny Posted September 7, 2014 Share Posted September 7, 2014 Dat is jammer Holland, maar ach volgende keer beter. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 11, 2014 Author Share Posted September 11, 2014 Mag ik iedereen nog even herinneren aan dit topic? nazomerse-mtfd-zondag-28-sept-wie-brengt-wat-mee-t14860.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted September 12, 2014 Share Posted September 12, 2014 Oh ik ben vrij die dag lijkt me echt leuk, even kijken hoe ik het kan regelen zet me maar op de lijst. Quote groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Ik kom ook 28 september. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 Er staan nog wat mensen onder voorbehoud op de lijsten weten jullie al wat meer? Tevens wil ik nog wat mensen herinneren aan dit topic:post233985.html#p233985 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Is er iemand (al dan niet iemand die meekomt met iemand ) die graag bij de BBQ gaat zitten rond lunchtijd? En de boel een beetje in de gaten houdt? Iedereen staat steeds zo te kletsen dat ik al zie gebeuren dat er speklappen vlam vatten, er kippen met een hamburger vandoor gaan, en meer van dat soort zaken Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Jullie kunnen wel weer op mij rekenen. Ik begin me er alweer op te verheugen. Dit jaar naamplaatjes i.c.m. onze forum plaatjes? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 (edited) Nou Jorieke, ik neem iemand mee die wel n oogje in t zeil wil houden, zegt ie net edit:*Niet de hele dag hè?!!* Roept ie nu komt goed n paar uurtjes tbv de lunch gaat lukken Edited September 23, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Hoi hellaas moet ik afzeggen sorry auto is nog niet helemaal klaar ivm financiële tegenslag groetjes linda en jdtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Om de lange en saaie rit vanuit Zeeuws-Vlaanderen wat te veraangenamen, kom ik samen met "Deeno". Hij wil een MTFD ook graag eens bijwonen.Hij is lid van het forum, maar een "lurker"...hij leest berichten, maar plaatst er zelf geen. Leuke vent! Doet al lang van alles in de tuin en oorspronkelijk kok van beroep...nu o.a. enthousiast bezig met likeuren maken en pizza's bakken op een zelfgebouwde steenoven.(Introduceer hem maar even, zodat hij al een ingang heeft voor leuke gesprekjes ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 @Jorieke,Ik had ook wat voor de bbq beloofd, dus ik wil ook wel een tijdje opletten.Risico: ik heb helemaal geen verstand van vlees. Dat krijg je met die vegetariërs....Groet, RvO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts