Groentjuh Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ondanks ons korte lidmaatschap willen wij ons graag aanmelden voor de moestuinforumdag. 2 personen! Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 24, 2014 Author Share Posted September 24, 2014 staat erop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Ik had mij al aangemeld maar dit weekend komt er onverwacht een vriendin logeren; die komt zondag dan ook mee denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Gezellig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Oh, spannend! Overmorgen is het al! Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yuras Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Ik kom met mijn vrouw. Dus Yuras +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Wij verheugen ons zeer, op jullie gezelligheid. Loraine kent het, maar voor mij is alles nieuw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Sorry jongens. Ik moet me afmelden. Heb de boodschappen voor Jorieke gisteren gedaan, heb de kratten met spullen klaar staan. Maar ik kom niet. Griep ( je )Nu nog een griepje, maar het wordt erger en erger. Moet morgen werken, moet maandag werken, ik weet nog niet of ik dat doe, maar zondag ga ik hoe dan ook de deur niet uit. Ik kruip mn bed in. Vervelend vanwege de beloofde zaken. Het komt niet jullie kant uit. De stekken zal ik zover dat mogelijk is, bewaren voor de MTFD komend voorjaar.Zaad van tomaten kan ik mensen opsturen. PB mij daarover. Ik noteer dat dan en stuur dat ergens de komende tijd naar diegene op.Meld je maar via PB bij mij met adres waarheen het zaad kan. Iedereen een gezellige dag toegewenst. En tot de MTFD komend voorjaar. Heb ik nog een iets. Connie zou met mij meerijden. Ik weet het. Dat maakt het nog wat lulliger. Maar helaas. Sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Ik kom in elk geval wel samen met man en 1 van de kids (dochter).Dus zonder Bit met 1 persoon meer .Komt goed.Beterschap Bit ! Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Bit.... Kop op!! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Bah Bit,vervelend zo'n griep,heel veel beterschap. Wij slaan even over deze keer,mijn dochter is jarig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Jammer Bit, en ook Kim, volgende keer beter! We hebben dit jaar wat plekken gemaakt waar iedereen zijn ruilgoed neer kan zetten. Waar je dus een soort van 'kraampje' kan maken, met jouw spullen. Zo kan je aan het einde van de dag niets vergeten.En mocht iemand wat voor je hebben, maar je niet kunnen vinden, dan kan diegene dat plantje of zakje zaden bij jouw 'kraampje' leggen. Het is dan wel handig als je even een A4-tje maakt met je naam er op ofzo, zodat iedereen kan zien dat die plek voor jou is. Voor de mensen die wat minder ruilen, hebben we wat kratjes staan. Daar kan je dan zaken in verzamelen. Ook hebben we een kleine koelkast staan, in de kamer waar ook al het eten komt te staan. Daar kan je dan zelf zaken in en uit halen, als je gerechten meeneemt die nog even in de koeling moeten. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 (edited) Dat is handig geregeld Jorieke. Hopelijk is er genoeg plaats in de koelkast, wordt snel plaats gemaakt met al dat lekkers wat ieder meeneemt. Edited September 28, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Oh, kan iedereen die iets speciaals maakt, ook even een briefje bijvoegen met wat het is? Dat is altijd wel handig. En eventueel ook wie het heeft gemaakt, dan kunnen er vragen of bedankjes worden doorgegeven Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 En nog iets: het is wel handig als de zaken die in de koelkast moeten, in afsluitbare bakken zitten. Dan kunnen we ze stapelen en past er meer in de koelkast. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aardpeer Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Mijn aangemelde loge komt niet mee,ze is vanavond ook met griep weer richting huis vertrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Jorieke de couscous zit in een schaal, past niet in een afgesloten bak. De hamburgers kan ik wel in een afgesloten bakmeenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Mijn man moet eerst nog ergens anders heen morgen. Hij fungeert als mijn chauffeur. Ik verwacht dat ik er rond een uur of 1 ben morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Tot nu toe nog geen griep hier. Ik heb er erg veel zin in en zal morgenvroeg waarschijnlijk vertrekken, zodra ik ongeduldig wordt. De planning is rond 11:00 uur, maar zo laat ga ik vast niet redden. De laatste cake staat nu nog in de oven. Dezelfde als vorige x, met een geheim (geen plant ) ingrediënt. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts