Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nazomerse MTFD zondag 28 sept wie komen er?

angela

Recommended Posts

Sorry jongens. Ik moet me afmelden. Heb de boodschappen voor Jorieke gisteren gedaan, heb de kratten met spullen klaar staan. Maar ik kom niet. Griep ( je )

Nu nog een griepje, maar het wordt erger en erger. Moet morgen werken, moet maandag werken, ik weet nog niet of ik dat doe, maar zondag ga ik hoe dan ook de deur niet uit. Ik kruip mn bed in.

Vervelend vanwege de beloofde zaken. Het komt niet jullie kant uit. De stekken zal ik zover dat mogelijk is, bewaren voor de MTFD komend voorjaar.

Zaad van tomaten kan ik mensen opsturen. PB mij daarover. Ik noteer dat dan en stuur dat ergens de komende tijd naar diegene op.

Meld je maar via PB bij mij met adres waarheen het zaad kan.

Iedereen een gezellige dag toegewenst. En tot de MTFD komend voorjaar.

Heb ik nog een iets. Connie zou met mij meerijden. Ik weet het. Dat maakt het nog wat lulliger. Maar helaas. Sorry.

Jammer Bit, en ook Kim, volgende keer beter!

We hebben dit jaar wat plekken gemaakt waar iedereen zijn ruilgoed neer kan zetten. Waar je dus een soort van 'kraampje' kan maken, met jouw spullen. Zo kan je aan het einde van de dag niets vergeten.

En mocht iemand wat voor je hebben, maar je niet kunnen vinden, dan kan diegene dat plantje of zakje zaden bij jouw 'kraampje' leggen.

Het is dan wel handig als je even een A4-tje maakt met je naam er op ofzo, zodat iedereen kan zien dat die plek voor jou is.

Voor de mensen die wat minder ruilen, hebben we wat kratjes staan. Daar kan je dan zaken in verzamelen.

Ook hebben we een kleine koelkast staan, in de kamer waar ook al het eten komt te staan. Daar kan je dan zelf zaken in en uit halen, als je gerechten meeneemt die nog even in de koeling moeten.

Tot nu toe nog geen griep hier. Ik heb er erg veel zin in en zal morgenvroeg waarschijnlijk vertrekken, zodra ik ongeduldig wordt. De planning is rond 11:00 uur, maar zo laat ga ik vast niet redden. De laatste cake staat nu nog in de oven. Dezelfde als vorige x, met een geheim (geen plant ) ingrediënt.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids