zaaizee Geplaatst: 6 juni 2015 Geplaatst: 6 juni 2015 niet lullen maar zaaien! dus pastinaak gezaaid Quote
Deborah Geplaatst: 6 juni 2015 Geplaatst: 6 juni 2015 Laatste pompoenen (spaghetti pompoen), patisson en Courgette in de volle grond gezet. Blij dat het buurperceel nog niet verkocht is, toch iets te veel pompoenen, courgettes en patisson gezaaid... Ook de aardappels staan op het perceel van de buren.... Als alles goed aan de gang gaat, kan ik een groentehandeltje beginnen Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Balto Geplaatst: 6 juni 2015 Geplaatst: 6 juni 2015 Gister wat bloemkool gezaaid. Vandaag wat voorgezaaide bloemen verspeend. Quote
Erny Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Van de week wat Aziatische snijgroenten e.d. gezaaid in volle grond, evenals lenteui en wat radijs. Bietjes voorgezaaid in tray.Gisteren stam- en stokbonen gelegd (potjes) en allerlei slasoorten in tray gezaaid en allerhande bloemen gezaaid. Quote
elsticky Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Het kriebelde vandaag om nog wat nieuwe dingen te zaaien . Vandaag grove bieslook, tijm, wilde rucola en (zoete) wortel gezaaid! Quote
Holland Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Boerenkool voorgezaaid Quote Vriendelijke groeten, Holland
Mari Geplaatst: 9 juni 2015 Geplaatst: 9 juni 2015 boerenkool, sla, radijzen en bloemen gezaaid Quote
Gemma Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Boerenkool, pakchoi, dwerg pakchoi, koolraap, koolrabi, winter bloemkool, bietjes Shiraz, snijbiet, corsicaanse basilicum, courgette lemon, radijs malaga, radijs pink beauty, borlotti stokboon, sla boon Rakker, sla boon Rattle snake, gemarmerde snijboon en sla Big Boston gezaaid. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Gast Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Ik heb wortel mix gezaaid radijs verschillende soorten sla raapstelen en chinese bieslook. Quote
Rob Groen Geplaatst: 16 juni 2015 Geplaatst: 16 juni 2015 Hoi allemaal, Heb voor het eerst peper en paprika plantjes op mijn balkon staan.Zoete punt paprika en Habanero Red, bij de "bas" vandaan, gekocht en de zaadjes gezaaid,..werkt perfect.Ook heb ik Habaro Chocolate, Royal Black, Goathorn en Explosive Ember gezaaid, zaadjes komen bij peperzaden punt nl vandaan. Quote
RobO Geplaatst: 16 juni 2015 Geplaatst: 16 juni 2015 leuk hè, pepertjes...hebben een hoge aaibaarheidsfactor vind ik hier gezaaid: radicchio, groenlof, Quote
Rob Groen Geplaatst: 17 juni 2015 Geplaatst: 17 juni 2015 Ja is erg leuk idd,..al duurde het wel lang voor ze een beetje begonnen te groeien, met dit kouwe weer.Hoop dat het nog wat gaat worden. De lege potten mayonaise staan al schoongemaakt klaar voor de homemade sambal,.. Quote
Rob Groen Geplaatst: 17 juni 2015 Geplaatst: 17 juni 2015 Nah,...kom je vanmorgen op het balkon om je peperplantjes water te geven,..zie je ineens een blaadje naast een plant liggen,...een slakken aanval,...pfffwoon je 4 hoog in een flat.Ben 2 jaar geleden verhuisd en heb een paar potten met inhoud meegenomen, had ik beter niet kunnen doen, want ik heb blijkbaar een dot tijgerslak eitjes meegenomen,...heb er al tig over de reling gegooid,..maar blijkbaar nog niet allemaal,..En hij heeft precies mijn enige goeie Habanero Chcolate te pakken gehad, waren de duurste zaadjes, waar er maar 2 van zijn opgegroeid, de endere is nog steeds 2 cm hoog ofzo,..deze deed het redelijk. Boeeee.. Quote
peter_begeman Geplaatst: 17 juni 2015 Geplaatst: 17 juni 2015 Vandaag nog stok slabonen gezaaid. De stok snijbonen had ik al eerder gezaaid die zijn al 10 cm hoog. Stamboon bruine bonen zijn ook al op gekomen. Word weer mooi allemaal Quote
harm07 Geplaatst: 17 juni 2015 Geplaatst: 17 juni 2015 Aardappels Bleu d'Artois. Voor een late oogst Quote
prettig gestoord Geplaatst: 18 juni 2015 Geplaatst: 18 juni 2015 Verscheidene soorten bieten, radijzen en sla. Ook voor de leuk wat stokbonen tegen een rozenboog gezaaid, zakje was bijna leeg en de houdbaarheidsdatum bina verstreken, kww, kieken wat 't word! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Nynkef Geplaatst: 18 juni 2015 Geplaatst: 18 juni 2015 wat bietenzaailingen gepoot en wat basilicumzaailingen. Komend weekend gaan we weer een deel aardappelen rooien en daarna kan de andijvie de volle grond in. Quote
hofke37 Geplaatst: 19 juni 2015 Geplaatst: 19 juni 2015 Vandaag gezaaid: pastinaak en radijzen. Morgen de komkommers en de tomaten uitplanten Quote
Liekie Geplaatst: 20 juni 2015 Geplaatst: 20 juni 2015 Stamslabonen Calima en Prelude. Heilige stokboontjes en mijn eigen heilige-pronk-stokbonen kruising. Ben benieuwd of daar ook weer iets eetbaars uitkomt Helaas geen plek meer voor wat meer wortels. Maar wachten tot er wat aardappels uitgaan. Quote
HuubvG Geplaatst: 20 juni 2015 Geplaatst: 20 juni 2015 Ik speel het weer-spelletje mee en wacht nog even met de derde ronde bonen. Dat wordt wel half juli. Ook met de bieten wacht ik nog even, volgende week maar eens kijken. Het zijn soorten die je beter kunt bewaren als ze laat geteeld worden.Veldsla, NZ spinazie, mosterdblad en rucola zijn zichzelf aan het uitzaaien momenteel.Makkie dus. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.