Jorieke123 Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Geplaatst: 2 november 2015 Best grote wortels uit 1 van de varkensvelden (met jullie oude zaad ). En een bosje peterselie er bij. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
MaupyOnRide Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Oud zaad kan altijd nog iets goeds geven Quote
Anne_** Geplaatst: 8 november 2015 Geplaatst: 8 november 2015 Sinds de verwarming aan is geweest rijpen de pepers enorm snel, blijven wel erg klein en ik moet de smaak nog maar even afwachten! Ook mijn tomatenplant blijft tomaten geven. Quote
Itoero Geplaatst: 13 november 2015 Geplaatst: 13 november 2015 Dit waren de laatste kleppers.Ik had ze wel al een tijdje geleden geoogst.Ik heb dit jaar 6 tomaten + 1 kg kunnen oogsten Dit is m'n Joe's Long Cayenne oogst...van één plant.Dit zijn Bellaforma-pepers...milde habanero's.De overgrote meerderheid hing wel nog aan de plant, die waren nog niet groot genoeg en de plant hing vol knoppen/bloempjes. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Erny Geplaatst: 22 november 2015 Geplaatst: 22 november 2015 Haha... goed gemaakt... maar is alles wel wat het lijkt??? Quote
speets Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Er valt nog van alles te halen ... Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jorieke123 Geplaatst: 29 november 2015 Auteur Geplaatst: 29 november 2015 Inderdaad, nog van alles! Zaailingen van zwartmoeskervel, nieuwe bladeren van Turkse raket, snijbietstengels, en nieuwe eeuwig moes roosjes: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Holland Geplaatst: 29 november 2015 Geplaatst: 29 november 2015 Zomerrammenas Quote Vriendelijke groeten, Holland
aalterse-willy Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Bloemkool!!!!!!!!! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Een wit kooltje tussen de spruitjes gevonden..smaakte prima in de nassi Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 mooi (weer) en de appeltjes liggen al klaar voor de rode kool Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Mooi Willy, die plantjes die ik van u heb gekregen groeien goed! Quote
aalterse-willy Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Dat zijn er voor begin volgend jaar geloof ik hé Angele?Heb er hier ook nog staan en een paar voor dit jaar nog. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 december 2015 Geplaatst: 9 december 2015 Ja voor volgend jaar ik ben benieuwd. Quote
Frans Geplaatst: 10 december 2015 Geplaatst: 10 december 2015 Rigoleto F1. Een savooiekool voor de winterteelt . Het ras staat dit jaar voor het eerst in mijn tuin. Opbrengst en smaak zijn prima. Nu nog even zijn vorstbestendigheid en houdbaarheid gedurende de winter afwachten. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
aalterse-willy Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Prachtige lekkere groente Frans.Net mijn voorlaatste bloemkool geoogst, weer vier kilo. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
speets Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Voor de erwtensoep Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
piggy Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Hi speets, bij ons doen ze er erwten in! Quote
pippi Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Hi speets, bij ons doen ze er erwten in! Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Mijn laatste bloemkool van het seizoen, vandaag gesneuveld. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
henkg Geplaatst: 8 februari 2016 Geplaatst: 8 februari 2016 De knoflook is van nu, voor de stengels (lekker!), nog lang niet voor de teentjes.De rest is geoogst uit de vriezer (mais, roma tomaten, sperzieboontjes, gele paprika): De twee vrieskastjes beginnen nu wel leger te geraken. Binnenkort tijd om alles in de ene te doen, en de andere te ontdooien en schoon te maken. En daarna andersom. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
diesel4666 Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 Ziet er erg zomers uit met die kleuren, Henk.Vraagje: Ik zie dat jij die vacuum verpakt hebt. Is daar enig voordeel aan, als je ze toch in de vriezer stopt? Quote
Pfeffer Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 Jazeker, scheeld veel ruimte tegenover los verpakt eten en het helpt wat tegen het uitdrogen (je weet wel, als je iets lang in de vriezer hebt dat het vol ijs zit.. water dat niet meer in het gene zit wat je uit hebt ingevroren) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.