Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's van: je oogst


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Wijnbessen gaan nu echt los, twee bakjes vol, eerste was al op...

 

IMG673382441439409667.JPG

 

Paar aangevreten pepertjes en een Lemon Drop pepertje en het eerste komkommertje Miniature White (smaakte heerlijk, beetje zoetig zelfs!)

 

IMG673766251439409713.JPG

 

Eindelijk een kropje sla! De eerste sinds jaren die de slakken overleefd heeft. Maar ging aanzet tot bloei geven dus moest op. Op de moestuin salade van gemaakt.

 

IMG674240551439409859.JPG

 

En de eerste paarse boontjes Purple Queen.

 

IMG674421451439409940.JPG

 

Verder nog een Ronde de Nice en handjevol bramen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie aubergines zijn dat

Welk soort is dat Mel? Aan onze AH moestuin aubergines is nog steeds niets aangekomen, hebben meer mensen dat?

 

Hoi sluipwesp!

 

Mijn aubergine zijn ook van de ah moestuintje, en ik heb ook nog geen aubergine! Nu heb ik wel pas geleerd dat je aubergine ook moet tikken, en dat doe ik nou een paar weken. Ik dacht even succes te hebben, maar ook die viel er uiteindelijk af..

 

Weet niet of het aan de soort ligt, je weet natuurlijk niet precies wat voor plant je hebt, of misschien doe ik het helemaal verkeerd! Is immers de eerste keer dat ik aubergine heb!

 

Groetjes,

Anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worteltjes, bietjes, mais, courgette (Top Kapi en een gele), tomaatjes (vooral black en white cherry), barancio paprikas, numex centennial mini pepertjes, cucamelons, m'n eerste meloentje, een wedstrijd koolrabi, grote witte kool, bleekselderij, komkommer en een witte aubergine.

 

IMG2015082507412516271440621977.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...