Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's van: je oogst


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik heb ze ook alleen zien ze er bij mij tijdens de groei heel erg als de framboos aardbei uit.

Alle zaden liggen behoorlijk diep en tegen het rijpe aan wordt een deel wat ondieper, maar niet alles.

Ik dacht dat ik wat langer moest wachten, maar dan zie je bruine vlekken verschijnen op de delen die minder diep liggen.

Smaak vond ik wel verrassend, ik had een weeïg smaakje met een ananas tint verwacht, maar bij mij overheerst een lekkere aardbeiensmaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik vind witte aardbeien erg lekker. Smaakt inderdaad naar ananas en aardbei.

Maar ze gaan bij mij de grote tuin uit. Ik vind ze te kwetsbaar. Snel zacht. Dus haal er van de grote tuin een paar hier bij huis, gewoon om van te snoepen en dan vervang ik ze op de tuin door rode aardbeien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer wat stelen Oerprei, met bol en bloemstengels. Rucola, Mosterdblad, Mizuna, Snijbiet Lucullus, Snijkool Tokyo Bekana, Komatsuna, Oriental Snij mix, Peterselie, Oregano, Bieslook. Sjalotje en 1 knoflookje dat boven de aarde lag. En natuurlijk de aardbeien.

 

IMG601548721435263225.JPG

 

En de imker gebeld om twee uitgevlogen bijenzwermen te laten oogsten.

 

IMG601081941435263223.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

26-juni-2438861435307452.jpg

 

Jaaa.... ik doe nu ook mee

Oogst van vandaag. Een krop Slanova en een krop kropsla Voor de salade van vanavond.

En als verassing een courgette, die ik twee dagen echt giga gegroeid is

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...