Geplaatst: 20 augustus 20186 j Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem. Routebeschrijving Uitleg: Welkom Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc.Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt. Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken. Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic . Niet via PB!En in het najaar hebben we altijd de oogst tafel, heb je iets over aan oogst, zaden, plantjes breng het mee! Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag.Jorieke + JoepAngelaCiska + Jim Ciska is die dag jarig!NasuadaCharly + JuanPrettig gestoordAnna3 + PeterAppelvrouw + Liecupcakeje + 1Kruidenvrouwtje +1henkgGoldfishWortel + 1Jootje Tanja65 +1ClaudySpitskoolWeknowYurasRebecca en Mark 19 februari 20196 j aangepast door Gast
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Goed...tis mij even ontgaan dat het dus de zondag word... Maar goed, ik had de thuiskok er al op voorbereid dat het de 7e werd....Wij zijn dus van de partij. nog nooit zoveel visite gehad op mijn Verjaardag geloof ik...
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Dubbel feest...met al die jarige. Ik ben er bij! https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 20 augustus 20186 j @Erny, Ahhh dan zou het wel helemaal super stoer zijn als jij t ook redt om te komen! Denk je? Ik kom ook sowieso iig. Of lief meekomt... ik durf het niet te zeggen. Maar ga het zeker proberen. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Auteur Goed...tis mij even ontgaan dat het dus de zondag word... Maar goed, ik had de thuiskok er al op voorbereid dat het de 7e werd....Wij zijn dus van de partij. nog nooit zoveel visite gehad op mijn Verjaardag geloof ik... Is vandaag erdoor gegaan.
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Ah ......Francis was al vroeg op pad namelijk....om 6.30 uur nog gecheckt.. daarna niet meer...
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Helemaal oké hoor.......had alleen het idee dat er nog vollop gestemd kon worden . Maar ik heb momenteel toch een vreemd besef van tijd, dagen vliegen namelijk om. Zo is het zaterdag en zo is het opeens maandag Wij Hebben er zin an
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Ja normaal stemmen we langer, maar dan duurt het ook nog maaaaaaaaaaanden voordat de MTFD daadwerkelijk is. Nu is het al snelsnelsnel! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 augustus 20186 j Ik ben ook van de partij Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 21 augustus 20186 j Jeej een zondag, ik ben er bij en waarschijnlijk met plus 1 Edit: definitief plus 1 21 augustus 20186 j aangepast door Gast
Geplaatst: 21 augustus 20186 j Ik kom !!! 24 augustus 20186 j aangepast door Gast You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 9 september 20186 j Haha, ook een beetje mijn verjaardag (ben de 9e jarig) dus ja moet dan ook wel komen he En inpakhulp komt ook weer mee
Geplaatst: 9 september 20186 j En ik ben precies 797 maanden op die dag..als dat geen feestje waard is We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 september 20186 j Oeh allemaal oktober feestjes.... Mja.....herftstypes he? Dat wordt dan een feestelijke editie MTFD
Geplaatst: 9 september 20186 j Zeker, maar jij bent het grootste: We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 september 20186 j Ook ik kom...dankzij Wortel.....met wie ik mee kan rijden! Enne.....ben niet jarig ofzo!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.