Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Beetje problemen bij Van Der Wal, herkenbaar?

Featured Replies

Geplaatst:

Beste allemaal,

Na toch een paar jaar met super veel plezier bij van der Wal besteld te hebben, loop ik nu tegen een muur van onbereikbaarheid op.

Zelfs de telefoon lijkt overbelast, want er neemt niemand op of is in gesprek.

Het gaat me niet om namen en shamen, maar ben wel benieuwd of anderen dit jaar ook in de problemen gekomen zijn? Want ik herken dit zo helemaal niet van ze eigenlijk. Misschien zijn ze wat te hard gegroeid ofzo?

Gaat me dus niet om de dirty laundry, maar puur om of dit herkenbaar is dit jaar voor mensen.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Nee, eigenlijk niet.

Had na een aantal dagen keurig bericht na mail en goede service qua aflevering...

Geplaatst:
  • Auteur

He nou fijn eigenlijk, Cis. Dan ben ik gewoon een keer een pechvogel denk ik. Moet ook es kunnen!

Geplaatst:

Je weet niet wat er aan de hand is he? Kan toevallig zijn... onder bezet, iets in familie of gewoon echt druk..

Het mailtje heb ik halverwege januari verstuurd....dus kan goed topdrukte zijn nu, en van wat ervan heb begrepen is maar heelklein winkeltje, paar medewerkers en eigenaar wil super met je mee denken enzo. Dus neemt ook echt de tijd.

Maar is wel lastig als je iemand wil bereiken en je krijgt geen reactie. Is erg frustrerend.

Geplaatst:

Ik heb ook geen enkel probleem gehad met mijn bestelling was zelfs de volgende dag al binnen.

Ik heb wel vroeg besteld moet ik erbij zeggen.

Geplaatst:

Ik heb een keer (jaren geleden) een bestelling gehad die niet aankwam. Na wat heen en weer gemail, is een groot deel uiteindelijk opnieuw gestuurd. Maar de manier waarop dat ging, vond ik niet zo optimaal. Maar ik denk dat het puur pech is, al zal ik er daarom niet zo snel meer bestellen. Wel jammer, want het assortiment is prima en ze hebben genoeg wat ik wil hebben.

Geplaatst:

Berichtje van vandaag op site Zaadhandel vd Wal:

2019-02-28151047201551363436.png

Geplaatst:
  • Auteur

Ahhhh. Kijk Oscar, dat had ik nog niet gezien.

Dus idd een beetje te druk daar.

Nou ja. Dan ga ik elders de dingen die nú moeten nog maar es inslaan. En wacht ik verder rustig af...

Geplaatst:

Het is een mooie tijd om zadenmarkten op te zoeken, volgens mij.

Normaal is de internet handel nu heel druk, December of zo is meestal beter - als het je niet om Dahlias of aardappeltjes of zo te doen is, natuurlijk, want die zijn er dan nog niet.

Geplaatst:

Ik heb afgelopen zomer contact met ze gehad en vond dat niet bijster geslaagd moet ik bekennen. En volgens mij zijn zij altijd hartstikke druk. Dan kun je ook besluiten dat er personeel bij moet komen.

Geplaatst:

Zie mijn eerdere post over service Zaadhandel Van der Wal.

Er gaat dus wel eens iets mis bij deze shop; de oplossing is bij mij wel altijd heel klantgericht geweest. No questions asked en snel opgelost

Geplaatst:

Ik bestel altijd in december en laat het in de tweede helft van februari komen. Prompt is het vorige week woensdag geleverd. Ik heb dus geen klachten en dat al meer dan 10 jaar zo gedaan. Prima winkel met toch echt wel kleine prijsjes. Dat ze het wat drukker krijgen vind ik niet gek.

Ik ben misschien wel de grootste fan van deze winkel.

Geplaatst:

Vanwege de overwegend positieve verhalen die ik over Van der Wal hoorde afgelopen week ook voor het eerst bij Van der Wal een bestelling geplaatst. Ook ik kreeg gelijk een mail dat vanwege de drukte niet gezegd kon worden wanneer er geleverd werd.

Ik heb ondermeer de pootaardappelen besteld, dus ik hoop dat het niet al te lang gaat duren.

Geplaatst:

Ik heb heel goede ervaringen bij Van der Wal. Maar meestal ga ik er heen. Je krijgt alle informatie die je nodig hebt als je iets speciaals wilt. Maar ook de bestellingen kwamen op tijd en goed binnen. Ik heb zelfs een rondleiding gehad bij het testen van de zaden. Indrukwekkend om te zien. Mijn indruk is dat ze daar heel zorgvuldig te werk gaan. Ik kan me wel voorstellen dat het nu wat druk is.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

De prijzen bij Van der Wal zijn inderdaad meer dan ok. Ik kan mij ook voorstellen dat er met de beperkte winstmarges op de zaden niet veel ruimte is voor extra personeel. Wachten op een bestelling vind ik ook geen probleem. Natuurlijk wil je het bestelde goed zo snel mogelijk hebben, maar dat het door drukte langer kan duren is altijd mogelijk. Wachttijden van maanden zoals bijvoorbeeld bij Vreeken, vind ik dan weer te lang. Daar koop ik dan ook niet online.

Heeft Van der Wal geen fysieke winkel eigenlijk?

Geplaatst:

Alleen maar goede berichten over Van Der Wal, en bestel er al jaren.

Nu zou ook de bestelling eind februari geleverd worden.

Maar vorig jaar had ik wat bloemenzaad gekocht en daar was niets van opgekomen (waarschijnlijk door het warme weer) en dat wilde ik bij hen melden voor het geval het wel aan het zaad zou liggen.

Opgebeld, vorige week, werd gelijk opgenomen en een vriendelijke dame stond mij te woord en vroeg of ik alles nog even in een mail wilde zetten mét mijn ordernummer erbij zodat ze nieuwe zakjes kon toevoegen.

Dat heb ik gedaan en mijn bestelling is keurig afgelopen week aangekomen mét de zakjes bloemenzaad erbij.

En nog een gratis zakje zaad: dit jaar Wasabi Rucola.

Geplaatst:

@Flup : gewoon google .... bezoekadres: Nicolaas Beetsplein 3 (centrum). De fysieke winkel dan dus.

Geplaatst:

de heel aardige man staat ook wel op beurzen, ook even googlen scheelt misschien reistijd, kan hij wat voor je meenemen

Geplaatst:
Ik heb afgelopen zomer contact met ze gehad en vond dat niet bijster geslaagd moet ik bekennen.

Ooooow dikke correctie. Stomstomstom... Contact was met Vreeken. Rest klopt wel: ze hebben het altijd druk bij bij van der wal en in sommige maanden is het simpelweg nóg drukker.

Geplaatst:

Nooit problemen gehad.

Mijn bestelling doe ik altijd in december, ik vraag dan om het af te sturen zodra de aardappels verstuurd kunnen worden. Gaat elk jaar voortreffelijk.

Geplaatst:
  • Auteur

Alles inmiddels opgelost hoor. Vandaag alles binnen gehad. En zoals ik ook van ze gewend ben; hartstikke keurig. Vind het ook erg netjes van ze trouwens, dat ze eerlijk een melding maken op hun site mbt de drukte. Je kunt maar weten waar je aan toe bent. Ik blijf fan. (Keertje pech moet kunnen!)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.