Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Gisteren al weer...of was het eergisteren?(De dagen vliegen voorbij)

Spinazie..18 boerenkolen, oerpreitjes op een rijtje

Mijn eerder gezaaide bieten en bonen zijn gewoon niet opgekomen..de grond is zo hard geworden! Ik heb nog hoop op het tweede zaaisel van de biet di chioggia, maar ik zie het somber in.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Andijvie uitgeplant, spinazie gezaaid, winterpostelein gezaaid en voederkool gezaaid (voor de konijnen).

De andijvie hangt er nu wel héél slapjes bij (ondanks water geven) dus ik ben benieuwd of dat nog goed komt...

Geplaatst:

Afgelopen dagen geplant: winterbloemkool, sprouting broccoli, prei en gezaaid: postelein, 2 soorten sla, rucola, veel radijs, raapstelen, en snijbiet. Deze week nog 2 soorten veldsla en de aardbeien en ben er dan wel ff klaar mee .

Geplaatst:

Winterandijvie, chinese kool, sla, radijsjes en knolvenkel.

Geplaatst:

Gister Broccoli, andijvie, sla en boerenkool uitgezet, bonen en peulen staan 10/15cm hoog en klaar om de grond in te gaan maar het is rotweer! Morgen nieuwe prijzen nieuwe kansen of zo iets

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

spruitjes gepoot vandaag. En wat winterandijvie. en nog wat sla.

Geplaatst:

In feite gisteren, breedbladandijvie-gele raapjes-veldsla en vandaag gele en groene boontjes uitgeplant.

Geplaatst:

K an dat nu nog steeds boontjes?

Geplaatst:

Jeanne net op de valreep, waren voorgezaaid in potjes.

Geplaatst:

Ja dat scheelt toch weer veel hé? maar we gaan of topic, wacht dan toch maar tot het volgend seizoen bedankt.

Geplaatst:

Nog tomaat voor in huis gezaaid vandaag.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

O echt Ruitertje, nu nog tomaten, zou dat nog iets opleveren denk je? Stel we hebben een slecht najaar? Moet wel bekennen je durft wel ha ha.

Geplaatst:

Ik laat ze binnen in een kasje groot worden en als ze dan groot genoeg dat ze in de kas moeten, zet ik ze binnen in een pot.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:
  • Auteur

Spinazie...najaarsteelt

radijsjes en eikebladsla

knoflookbroeibolletjes....helft in de volle grond....helft in bak met potgrond

Geplaatst:

ondanks de warmte, heel de dag bezig, met steeds even rusten want ouwetjes mogen zich nu buiten niet moe maken he witlof en groenlof en veldsla gezaaid.daar voor de potten waar tomaat in gestaan hebben van nieuwe potgrond voorzien,water aandragen. Nou zo kan die wel weer

Geplaatst:

Wilma, kan dat nu nog steeds witlof,bij mij is de ervaring dat witlof niet hard groeit. wanneer wil jij die dan er uit halen en donker zetten? Ik ben zeer benieuwd naar hoe jij dat nu doet? anders kan ik het ook wel doen nog,als het nog een kans van slagen heeft.

Geplaatst:

Vandaag veldsla, kervel, snijsla, rucola en radijzen gezaaid.

Geplaatst:

gisteren radijs en pluksla gezaaid.

Vandaag boerenkool plantjes, rucola plantjes en spitskool plantjes gekocht. Moet alleen nog een plekje voor zoeken hahah lol

Geplaatst:

Niet echt vandaag , maar 3 dagen terug gezaaid : spinazie. En het stond vanmorgen boven de grond ! Verder boerenkool gepoot ( gekochte plantjes ) en ook spruiten. En nog wat andijvie.

Geplaatst:

Lambada's, grappig, die stonden in bloei en het zijn zelf hele vroege vogels....de kweker zei dat ze uit het ijs kwamen en dachten dat het nu voorjaar was... ennuh...

framboosaardbeitjes, ananasaardbeitjes

Geplaatst:

Gisteravond een bak kropsla en een bak veldsla gezaaid.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Het gaat heel goed met de tomatenplantjes ze zijn allemaal opgekomen.

Geplaatst:

broccoli eruit gehaald waardoor ik weer wat meer ruimte kreeg.

Zojuist gezaaid: 1 bloemkool, 4 paksoi en 5 worteltjes

Geplaatst:

Een aantal pepers en paprika voor volgend jaar. Ga het gewoon proberen.

Geplaatst:

bosaardbeitjes er uit, ostara planten er in 25 stuks ostara in bakken, potten gezet

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.