Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

@eveliene, je kunt zeker nog meedoen! Er is PB naar  je onderweg.

@Marinke, bedankt voor je PB! Deze wordt spoedig beantwoord. Wil je alsjeblieft ook hier in het wedstrijdtopic een berichtje plaatsen dat je meedoet? Dan zien andere deelnemers je ook!

Voor wie nog mee wil doen: je kunt hier je berichtje plaatsen en dan krijg je vanzelf een PB waarin verdere gang van zaken staat.

aangepast door HuubvG
Geplaatst:

Ik heb Sonja the first of her name, tot Sonja de third of her name nog in een grote pot staan. Vandaag maar eens bepalen of we zowel een sonja binnen als buiten de kas gaan laten mee vechten in the game of cucumbers🧐

Geplaatst:
Op 1-4-2022 om 23:41, Mai Pensato zei:

23 maart gezaaid

Hier mijn wedstrijd-Sonja ruim een maand na zaaien. Nog een dag of 3-4 pendelen overdag kas 's nachts binnen en dan definitief planten in de kas. 

20220425_190637.jpg

• Like 4

gefascineerd door alles wat groeit en bloeit

3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit

moderne kweektechnieken - hydroponics

https://www.instagram.com/maipensatogardening/

Geplaatst:

Mmm, ik had dus 7 opkomende plantjes.

4 begint wel op een komkommerplant te lijken, 1 is net een halve cm groot, maar wel een sonjazaadje.

De andere twee hebben een rood steeltje.....

Echt geen idee wat dat gaat worden.

Ik zet Sonja apart op mijn tuin en die twee rode steeltjes aan de andere kant van de tuin.

Ik ben reuze benieuwd wat daar uit gaat komen.

• Like 1
Geplaatst:

De drie Sonja’s groeien hier in de slaapkamer langzaam maar gestaag door. Eentje heeft een vervormd blad. Tweede blad lijkt wel normaal. 

Ze mogen nog ietsje groter worden en als de weersvoorspellingen zo blijven ga ik ze binnenkort afharden in het broeikasje. 
FD1FDC91-FB06-4682-8734-EE3D1AB8EA6F.thumb.jpeg.8c380186d8e339bf0949194180d00bac.jpeg

• Like 2
Geplaatst:
Op 24-4-2022 om 23:09, eveliene zei:

Goedenavond, kan ik nog mee doen met de wedstrijd? 

Wil je nog meedoen? Je hebt een PB ontvangen, wil je die ajb beantwoorden?

Heb je je bedacht, geen probleem, je naam verdwijnt dan weer van de deelnemerslijst. :wink:

Geplaatst:

Mijn eerste 2 Sonja's zijn begin vorige week gezaaid en gaan straks de kas in. Voor mij zijn het nu al kampioenen omdat ze in 4 dagen tijd boven de grond stonden.

Sonja1.thumb.JPG.3f2f47e141e30df513df0fb135e074f0.JPG

Nog eens 2 zaden zijn gisteren in potjes gelegd en zijn bestemd voor de vollegrond.

• Like 1

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst: (aangepast)

dat is niet na 4 dagen, 2de echte blad begint al . 

edit: mmm het is natuurlijk een wedstrijdje en jij hebt de ideale omstandigheden, ik stuur morgen ook fotootje van zaai vorige week.

993293179_WhatsAppImage2022-04-30at9_05_42PM.thumb.jpeg.73e086c23fdbd8805534f06df574899d.jpeg

aangepast door redzebra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...