Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wie is wie...wie ben ik?!


Kuikhoven

Aanbevolen berichten

Hallo Allen,

 

Mijn naam is Herma Kuikhoven. Sinds December woon ik met mijn man en een scheet van een hondje in ons nieuwe huis in Twente. Afkomstig uit een flatje met een balkon waar je je kont nog niet kon keren, nu verhuisd naar een woning aan de rand van het bos met een mooie voor en achtertuin. Dus met zoveel grond moet je iets nuttigs doen. Zo kwam ik op het idee de voortuin om te bouwen tot een moestuin. of het gaat lukken weet ik niet maar wie weet met een beetje hulp van jullie...

 

Groeten Herma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank dank Die roofvogel kwam onze ringen brengen.

Wat ontzettend tof!

Welkom hier op het moestuinforum!

 

Om je titelvraag te beantwoorden

- Janine

- ex-Twent (zit nu over de grens)

- moestuin gaat het 3e seizoen in

- weet al best veel, maar leer hier nog elke dag bij, kortom: super leerzaam hier!

 

Succes met je moestuin en veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, inderdaad mooie avatar en wat een leuk idee om een vogel de ringen te laten brengen. heb je wat met vogels of was dit eenmalig?

 

Ik vind het grappig trouwens te lezen om moestuinen in de voortuin...mag ik vragen waarom de voortuin? is dat omdat het beter ligt qua zon enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in principe niets met vogels maar op de een of andere manier heb ik ooit een verband gelegd met roofvogels en het brengen van geluk. Dus toen we kwamen aanvaren met het (huwelijks)bootje wou ik die vogel er natuurlijk in hebben gezien dat voor mij zou betekenen dat er geluk zou komen in dit huwelijk tja, en dan kan hij net zo makkelijk even wat werk verrichten door de ringen aan te vliegen

 

Wat betreft de keuze om de moestuin in de voortuin te doen...dat komt omdat ik in de achtertuin graag plek wil hebben voor een mooi terras, gazon, ren ruimte voor de hond en een hangmat. Meer past denk ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Herma en welkom op dit forum. Wat een aparte gedachte er een vogel bij te halen om de ringen aan te vliegen. Zeker zeer uniek

Lijkt me heerlijk om aan de rand van het bos te wonen zeg! Ik heb al wel eea gehoord van mensen die vlak bij het/een bos wonen en dan te maken krijgen met oa. slakken. Even inlezen op dit forum wat dat onderwerp betreft, je kunt er veel aan/mee doen.

Alvast veel plezier met je moestuin. En voor je t weet staat er ook een groente in de achtertuin (het begint meestal met 1 ).

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! En leuk idee met die roofvogel. Ik heb een jaar geleden met een dagje weg een oehoe (Puck) op m'n arm gehad en dat was erg leuk (m'n moeder werd panisch want die dacht dat ik een dwerguiltje zou kiezen ..., en stiekem vond ik dat wel grappig ). Natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar met een roofvogel die je de ringen komt brengen, maar ik kan je keuze zeker begrijpen, het zijn prachtige dieren.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...