Charly Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart Lieve mensen, Namens Marco, de man van Angela, laat ik jullie weten dat Angela inmiddels ingeslapen is om niet meer wakker te worden. Ze was al zo lang aan het vechten... haar lichaam was op, het ging niet meer. Dank voor alle mooie berichten op het forum; ze vond het fijn die te lezen. Mocht je nog een kaartje willen sturen ter steun aan Marco, PB me dan even, dan stuur ik je het adres. Een mooie mens is niet meer. We gaan haar missen. 4 Quote wees bevriend met kleine dingen
Jorieke123 Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart Shit, ja ze had ons al wat voorbereid maar toch is het dan ineens zo ver We gaan je missen! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart 😢 Wat intens verdrietig, en wat fijn om te lezen dat ze genoot van onze berichten. Ze gaat enorm gemist worden! Quote
Rookie Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart Gecondoleerd Marco en allen, die haar liefhadden. Heel veel sterkte gewenst. Zo triest... Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart Marco veel sterkte! En dank je voor het bericht hier. Fijn dat ze van de berichten nog kon genieten. Quote
rorror Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart Gecondoleerd en heel veel sterkte Marco. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Erny Geplaatst: 22 maart Geplaatst: 22 maart 💜🫂 Iedereen sterkte gewenst met het verlies van deze mooie dame. Quote
Nasuada Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Marco, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Wij hebben mooie herinneringen aan Angela en die zullen wij koesteren. Vanuit Indonesië een dikke knuffel. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
SuusP Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Wat kan het leven raar lopen. En wat mooi dat er in heel veel tuinen zoals de mijne nog zoveel mag groeien en bloeien. Een levende herinnering in haar. Sterkte! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Mellie Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Jeetje wat heftig… Ik wist niet dat Angela ziek was. Wat een naar nieuws. gecondoleerd voor Marco. Quote
Tanja65 Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Sterkte voor alle familie en vrienden, ook hier was ze geliefd. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Flup Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Gecondoleerd, heel veel sterkte voor de nabestaanden. Quote
acpronk Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Gecondoleerd en sterkte aan iedereen Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
woldistel Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden. Quote
Mellie Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Ik heb nu pas Angela’s verhaal gelezen. Wat ontzettend naar allemaal… ik wist niet dat ze ziek was, laat staan terminaal. Dat hoeft verder ook niet op een groot forum waar we doen alsof we elkaar heel goed kennen. Maar dat doen we verder niet. Ik vind het zo ontzettend treurig… Dat vond ik vanochtend ook, maar nu helemaal. Rust zacht. Veel sterkte voor alle nabestaanden. Quote
Ciska Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Angela heeft gevraagd of ik haar rouwkaart wilde plaatsen op het forum wanneer haar iets zou overkomen. 4 3 Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Dank Ciska..mooie kaart. We gaan extra aan haar denken vrijdag.🌸 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Caatje Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Wat verdrietig. Heel veel sterkte voor Marco en naasten van Angela Quote
Arja Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Ik lees nu pas de prachtige quote bovenaan de kaart. 💚 1 Quote
Hopmarjanneke Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Gecondoleerd, heel veel sterkte toegewenst! En de quote op de kaart is inderdaad prachtig! Quote Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.