Enjoy! Geplaatst: 5 juni 2014 Geplaatst: 5 juni 2014 Mooi Aalterse-Willy hoe ge klaar staat voor u buur. Quote
Jane Doe Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Kilo tuinbonen aan families gegeven, van het restje ga ik vandaag falafel maken.De grote weg gegeven, per vergiet 1 kilo. De kleintjes voor falafel Quote
jasmin Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 potje yaconblokjes met zwarte besEven technische vraag: Yakon moet ik in november oogsten, de zwarte bes vanaf nu... hoe overbrug je dat? Diepvries? Rum? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
appelvrouw Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Varkensvlees uit Zelhem aan mijn jonge buren. Het concept sprak ze erg aan, dus wie weet... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 8 juni 2014 Geplaatst: 8 juni 2014 Paprika planten aan mijn buurtjes voor de orgineel, heb er nu nog 50 die gaan naar de buren van mijn ouders. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
RobO Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 potje yaconblokjes met zwarte besEven technische vraag: Yakon moet ik in november oogsten, de zwarte bes vanaf nu... hoe overbrug je dat? Diepvries? Rum? nee, de yacon ligt gewoon in de turfmolm, blijft prima; de zwarte bes kwam uit de vriezert, blijft ook prima; zelf gebruik ik rum, blijf ook prima Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 Ik had nog een boel Pepino plantjes die heb ik aan iemand op de tuin gegeven. Quote
RobO Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 uurtje wiedwerk, tuinbuuv heeft vakantie(om eerlijk te zijn, krijg het wel teruggegeven) Quote
Erny Geplaatst: 13 juni 2014 Geplaatst: 13 juni 2014 Peulenplukexcursie gegeven aan het bezoek van de buren. En sjalotjes aan de ouders van bezoekend mtflid. Dit eergisteren en gisteren. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 juni 2014 Geplaatst: 14 juni 2014 Kaatje is net langs geweest en heeft heel wat plantjes mee, ook een beetje zaad. Kan ze terug beginnen in haar tuin. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Bit Geplaatst: 14 juni 2014 Geplaatst: 14 juni 2014 Had voor dat ik naar Frankrijk vertrok van de week, een buurman gezegd dat ie wel aardbeien mocht plukken terwijl ik weg was.Kwam die vanmiddag trots melden dat hij er wel 6 kg vanaf had weten te halen. Quote
Bit Geplaatst: 14 juni 2014 Geplaatst: 14 juni 2014 Jawel hoor, zitten al weer nieuwe rooie aan, nog zat dacht ik. Ik snap alleen die 6 kg niet. Zoveel haal ik er helemaal niet af ! ( ik pluk alleen de superrijpe )Zou die man ook halfrijpe geplukt hebben ? Ik begrijp sommige mensen niet. Quote
Kibas Geplaatst: 15 juni 2014 Geplaatst: 15 juni 2014 Aan de twee meiden die mee hebben geholpen op de tuin heb ik veel rode tuinmelde weggeven en wat bessen, bonenkruid, tijm, dropplant en citroenmelisse. En kleine witte bloemetjes voor op een vaasje. De naam weet ik niet. Quote
kenbeimer Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Mijn oma heeft een paar plukjes peterselie zaailingen gekregen. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
jokat Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Kersen uitgedeeld met hele zakken aan de mensen die ik het beloofd had.Heerlijk dat weggeven !(wel een héél minder jaar voor de kersen dit jaar) Quote
Holland Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Niet weggegeven, wel gekregen: Een elektrische alles zaag van opa en oma Onder andere omdat ik daar vaak kwam en hielp Die van hun was mij vorig jaar tijdens het zagen kapot gegaan. Was niet echt mijn schuld, maar metaalmoeheid. Maar voor hunzelf hoefden ze hem niet meer aan te schaffen, dus hebben ze er één aan mij gegeven. Morgenochtend maar meteen even in hun tuin uitproberen, want daar moet deze zomer nog veel weggezaagd worden Quote Vriendelijke groeten, Holland
Kibas Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Wat leuk dat je dat gekregen hebt van je opa en oma! Ik heb rode tuinmelde weggegeven. Een heleboel. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 1 gele courgette aan een kennis1 groene krop sla aan een kennisbieslook zaailingen aan een kennis (3x de zelfde kennis trouwens (Hij heeft me een nieuw wiel voor mijn kruiwagen gegeven)1 rode krop sla aan de buurvrouw van mijn moeder links1 rode krop sla aan de buurvrouw van mijn moeder rechtsen een bakje aardbeien aan mijn moeder (dit zijn bijna de laatste)2 kroppen andijvie aan mijn cavia's 1 krop sla aan mijn vogels. Quote
spike Geplaatst: 29 juni 2014 Geplaatst: 29 juni 2014 Niet weggegeven, wel gekregen: Een elektrische alles zaag van opa en oma Onder andere omdat ik daar vaak kwam en hielp Die van hun was mij vorig jaar tijdens het zagen kapot gegaan. Was niet echt mijn schuld, maar metaalmoeheid. Maar voor hunzelf hoefden ze hem niet meer aan te schaffen, dus hebben ze er één aan mij gegeven. Morgenochtend maar meteen even in hun tuin uitproberen, want daar moet deze zomer nog veel weggezaagd worden electrische alles zaag ?? decopeerzaag ,reciprozaag, cirkelzaag , kettingzaag, ja ik ben benieuwd. het antwoord zal wel op de doos staan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.