Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Jubeltopic

Featured Replies

Geplaatst:
Eindelijk een mooie oogst van de 'sjalot gris' van Jet!

Dit had ik even gemist..mooie oogst! Ik ga ze in het najaar weer kopen om te planten..had ze niet meer. Maar eh, waarom knip je ze af?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@Appelvrouw: Ik knip ze af omdat het loof al helemaal was verdroogd (al lijkt het daar op de foto wel groen ja... Maar toch ) en nu kunnen ze in mijn sjalottenmandje Vorig jaar heb ik er een vlecht van gemaakt. Maar die hing overal in de weg

Geplaatst:

Ik mag van mezelf as weekend op vakantie ! jubel jubel.

Nou was ik echt zó bang, dat door al dat mooie weer, we het nu wel gehad hadden. Bekijk ik net de lange termijnverwachting voor het gebied waar ik de komende weken zit.( mn tuin Noord Frankrijk ) Heeeel aardig. Gemiddeld 24gr overdag, es een buitje, maar meest mooi weer. Ik jubel volop !

Geplaatst:

Dat is een goede reden om te jubelen, Bit! Fijne vakantie.

Geplaatst:

fijne vakantie! met mooi weer in Nfr! daar komen wij ook voorbij

Geplaatst:

Fijne vakantie iedereen. Kom maar allemaal op de koffie hoor, vous êtes bienvenue!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Fijne vakantie voor iedereen die al weg is of nog weg gaat (of lekker thuis blijft .

Mijn dochter, die handiger is dan mijn zoon , heeft zojuist gezorgd voor een weer werkend licht op mijn fiets, en is nu een rekje aan het monteren op mijn fiets, zodat ik zakken potgrond of andere zware dingen voorop kan vervoeren in plaats van in een tas aan mijn stuur. Het rekje was een cadeautje van die dochter.

En vandaag bij de tandarts geweest en alles was okee. Nou, dat noem ik een goeie dag.

Geplaatst:

goeie kinderen zijn een zegen

hier veel aardappels en topgewicht bessen geoogst en er hangen o zo veel pruimen, nog even en plukken maar...

Geplaatst:

Ik wist niet dat ik het in me had, maar heb net een hele berg slakken betrapt en kunnen vermoorden! Ik moet er van jubelen. Bleven maar vreten aan mijn tuintje achter....en ik kon ze verdorie nooit betrappen. Vanavond gingen ze schijnbaar allemaal op pad......en toen kwam ik!

Okee......ik zal ze nog net kwijt zijn, maar een stuk of 20 toch wel!

Geplaatst:

Gisteren, na gedegen voorbereiding, eindelijk de Windows Vista van mn pc verwijderd. Zorgde ondertussen voor te veel problemen, onder andere kon ik hier geen foto's meer plaatsen via de forummogelijkheid.

Maar het is altijd heel veel gedoe en geduld etc wat nodig is om weer een andere versie te installeren.

Dus had het nog een paar maand uitgesteld. Maar toen ook steeds meer sites niet meer wilden laden en er steeds meer andere problemen opdoken was het echt wel tijd.

Regenachtige dag gister dus ook perfect.

Had een Windows 7 Ultimate versie opgestuurd gekregen van degene die mij in januari ook gratis een vervangende videokaart heeft opgestuurd. Echt fijn.

En hij was, via mn laptopnotebookje, op afstand aanwezig als helpdesk indien er troubleshooting nodig was. Bij installaties gebeuren er bij mij namelijk altijd wel zeer onvoorziene dingen.

Had ook al een W7upgrade naarW10 versie klaarstaan op schijf maar vertrouwde die niet vandaar de reserve W7 zodat ik niet zou doodlopen tijdens het proces.

Al snel bleek dat de W10 niet goed was, schakelde zichzelf gewoon uit enzo dus die heb ik snel opgegeven.

Op naar W7. Alles ging goed... en ging goed... en ging goed... Installatie gelukt!

Had Servicepack1 al klaarstaan evenals een updatepack (om de boel wat te versnellen) en ook dat lukte allemaal. Kostte alsnog wel een aantal uren maar ja...

Maar nu.... nu loopt ie weer als een zonnetje!!! Lekker snel en soepel en alles doet het weer zoals het hoort. Super.

Dus hopelijk duurt het weer een paar jaar voordat ik dit weer moet doen (W7 loopt tot 2020).

En... nu kan ik dus hier ook weer gemakkelijk foto's plaatsen omdat die mogelijkheid ook weer terug is. Hoera! Want heb afgelopen tijd wat foto's geplaatst via Photobucket maar gezien hun zeer klantonvriendelijke nieuwe betaalbeleid wilde ik dat niet teveel doen.

Dus jubel jubel jubel. Pc loopt als een zonnetje en vandaag schijnt de zon dus straks naar de tuin.

Geplaatst:

Dat is zeker een jubbel waard. Heerlijk een pc die weer werkt zoals het hoort.

die W7 upgrade naar W10 is inderdaad niets. als je over een tijd toch nog naar W10 wil dan beter een schone W10 installatie ipv een upgrade versie. ik had met de upgrade ook alleen maar problemen, W10 geinstalleerd en alles was in orde.

mijn jubel:

ik heb bijna weer een werkende keuken alleen het tegelwerk en nog wat laatste afwerkdingen maar dat komt na de bouwvak.

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

Ik jubel vanwege alle leuke contacten die ik via dit forum heb opgelopen! En nu ik toch jubel:

het mooie weer is ook wel een jubelkreet waard. Jeej!

Geplaatst:

Een buurvrouw heeft ooit i.h.k.v. tuinvernieuwing een plattegrond voor mij gemaakt , van de tuin hoe het toen was .

Op een gegeven moment kwam ik op het goede idee dat het misschien wel handig zou zijn als ik het plattegrond

zou inscannen , en opslaan als document(anders raakt het bij mij geheid kwijt , weg foetsie oud papier ets )

. De volgende ontdekking was dat ik het opgeslagen plattegrond kan

bewerken met een paintprogramma , en alle wijzigingen die door de loop der jaren zijn aangebracht in de tuin , kan

invoeren, kwestie van gummen en opnieuw intekenen. Wow ik heb komende winter een leuke klus te doen ! jubeltje

• 4 weken later...
Geplaatst:

Deelname aan de MTFD 2018- voorjaar, maar ik denk ook wel najaar 2018 is weer veiliggesteld nu ik deze week weer glansrijk door de kanker-APK heen ben gerold. Kan dus mooi nog wat fruitbomen gaan aanschaffen voor de winter invalt. Zo verwacht ik dit weekend twee extra feijoa's.

aangepast door Gast

Geplaatst:

fantastisch nieuws!

Geplaatst:

Vincent, verdraaid goed nieuws!

Geplaatst:

Fijn om te lezen!!

Geplaatst:

Hoera!!! Weer een punt voor Goldfish!!

Geplaatst:

Wat een fijn bericht!

Geplaatst:

super goed nieuws, zal alvasrt wat chocolade voor je inslaan

Geplaatst:

Top Vincent!!

Geplaatst:

Dat is heel goed nieuws Vincent....Top!

Geplaatst:

Dank jullie allemaal voor de felicitaties!

Ik ben er nog lang niet (kansen nu ongeveer 30-35%, ik kom vanaf 3,8%) , maar opmerkelijk is dat de arts zich voor het eerst een beetje zorgen maakt over de lange termijn effecten van de behandeling en vooral de vele scans die ik heb gehad. De extra zware röntgenstraling van de 11 dubbele CT scans en 3 gewone röntgenfoto's die ik heb gehad, verhogen beetje bij beetje de kans dat ik over 15-25 jaar juist een nieuwe kanker krijg. Dus we hebben samen zitten dubben wanneer de volgende CT scan ingepland moet worden en zijn uiteindelijk op 8 maanden uitgekomen. Enerzijds hopelijk nog op tijd om eventueel zooi op tijd te zien, anderzijds gaan we langzaam het aantal scans afbouwen om de stralingsbelasting te beperken.

Is echt een eye-opener dat voor het eerst het scenario bij de arts op tafel komt, dat ik tegen alle verwachting in, deze zooi lange tijd zal overleven! Zal ik dan toch maar een Walnoot planten ?!

Geplaatst:

Hei, Vinc, feliciteren

Walnoot moet je zeker planten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.