rorror Geplaatst: 18 april 2024 Geplaatst: 18 april 2024 Jarig vandaag. Samen met vriendin rollen behang uitgezocht en kado gekregen om muren huiskamer opnieuw te doen. De twee kleine muren krijgen een printje, één palm printje wat donker is en meteen opvalt, en één met een een of ander blad maar dan heel subtiel. Dan twee lichtje tintjes. Waarvan de donkerste aan de raam kant komt en de lichtste tint op de muren die het verst van de ramen af staan. Heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Wordt gok ik wel een rotwerkje om van alle muren de structuur verf te verwijderen. 3 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
redzebra Geplaatst: 18 april 2024 Geplaatst: 18 april 2024 Gelukkige verjaardag, verjaardag 's genoot en een mooi (werk)cadeau 😄, als de structuurverf echt te moeilijk te verwijderen is, is eventueel een egalisatielaagje ook een mogelijke oplossing. Quote
woldistel Geplaatst: 18 april 2024 Geplaatst: 18 april 2024 Gefeliciteerd! En succes met het verwijderen van de structuurverf. Lijkt me een verschrikkelijke klus 😬 Quote
Arja Geplaatst: 18 april 2024 Geplaatst: 18 april 2024 Gefeliciteerd! 🥳🥳🥳 En wat een leuk cadeau! Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 april 2024 Auteur Geplaatst: 19 april 2024 14 uren geleden, redzebra zei: Gelukkige verjaardag, verjaardag 's genoot Gefeliciteerd🥳 Enne dus ook de verjaardag van jou RedZebra? Dan ook jij van harte en beiden een mooi nieuw levensjaar gewenst🌞 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2024 Auteur Geplaatst: 20 april 2024 Een leuke kleine planten ruil beurs gaf mij even het gevoel van de tuinclub in Frankrijk terug💚. Aardige mensen met een bak of doos vol met plantjes uit eigen tuin en ook wat zaai werk. Kies maar uit. Ik heb twee paprika planten, een Alpen sla, enkele kleine slaatjes, een gevlekte dovenetel (paars)en een potje met snijbietzaailingen meegenomen. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 25 april 2024 Geplaatst: 25 april 2024 Een ei. Ik mocht de buurkipjes voeren, en een van de dames had een cadeautje voor me gelegd. 3 Quote
Ruderalis Geplaatst: 1 mei 2024 Geplaatst: 1 mei 2024 Een mooi boek binnen gekregen voor mijn verjaardag (20 april) van een vriend! Het is een prachtig boek over Tuinboa’s mijn andere hobby, ook een super ontspannende hobby, zondag 2 juni gaan we weer een nieuwe Tuinboa aanschaffen op de reptielen beurs in Houten, ons doel is om er mee te gaan kweken en zodoende nieuwe aanwas terug te leveren aan de hobby. 1 van onze Tuinboa’s “ Venom “, 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 mei 2024 Auteur Geplaatst: 1 mei 2024 Brrrrr🐍⚔️ 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 1 mei 2024 Geplaatst: 1 mei 2024 2 citroenen! En ze ruiken goddelijk. Heel verrassend dat de citroenen die wij kopen blijkbaar amper geur hebben. Mega aromatisch Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 mei 2024 Geplaatst: 5 mei 2024 Ik kreeg een mooie oude citroenverbena! En een boekje over telen in een kas. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 5 mei 2024 Auteur Geplaatst: 5 mei 2024 En bij mij kwam de groentevrouw langs met raapstelen, de eierboer, de broodboer en de sjouwboer die voor ons stapels dozen boeken naar de kringloop gaat brengen. Onze kumquats kwamen weer naar huis gereden, zo snel waren ze er nooit! Ook kregen we een zwarte bes à à @Jorieke123( vast zo’n lekkere dikke bes) en allium flavium, een prachtig geel bloeiend lookje. Ben ik wat vergeten? Vast wel. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
marcelru Geplaatst: 10 mei 2024 Geplaatst: 10 mei 2024 Mijn buurman kwam vanmorgen met een hele stapel 3L potten aanzetten. Kan ik ik alle jong geente boompjes verspenen in potten. 4 Quote
henkg Geplaatst: 10 mei 2024 Geplaatst: 10 mei 2024 Een goede buur is beter dan een verre vriend. 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Van @Charly kreeg ik een mooi bossie rabarber, en ook wat afrikaantjes. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Visite gehad van Charly en die bracht veldvarkens vlees mee en eitjes van Jorieke 2 Quote
Ruderalis Geplaatst: 4 juni 2024 Geplaatst: 4 juni 2024 Afgelopen zondag zijn mn vrouw en dochter naar de reptielen beurs in Houten geweest waar ze een Groene Boom Python / Morelia Viridis voor me gekocht hebben, mn all time favourite slang! Hij/zij is nog erg klein en het zijn niet de makkelijkste dieren om op te starten maar ik heb er alle vertrouwen in. Het diertje is in Duitsland gekweekt en komt dus niet rechtstreeks uit de natuur van Indonesië waar de dieren in de natuur voorkomen. Zo mooi 🤩😍, 2 Quote
Arja Geplaatst: 11 juni 2024 Geplaatst: 11 juni 2024 Drie bleekselderijplantjes van mijn buurvrouw gekregen. Met de belofte dat als de slakken die van haar kaalgegeten hebben, ik mijn eventuele oogst met haar deel. Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 juni 2024 Auteur Geplaatst: 11 juni 2024 Wij kregen twee kroppen verse sla en een flinke emmer bodem bedekt met nieuwe aardappeltjes. Mazzel⭐️😋👍 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 17 juni 2024 Auteur Geplaatst: 17 juni 2024 Ik kreeg ik een hart gespan, een campanula en deze mooie persicaria! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 20 juni 2024 Geplaatst: 20 juni 2024 Van Jootje: koolrabiplantjes, en een tas met foute snoeperijen Van haar Jos: gave dronefoto's en filmpjes! Die zal ik snel eens laten zien hier. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 20 juni 2024 Geplaatst: 20 juni 2024 Van Jorieke: plantjes broccoli ninestar en winterprei! En dan mocht ik ook nog een boel zwarte bessen plukken. Yeah! En dan kregen we ook nog een lekkere lunch! Bofkonten he? 😊 1 Quote
Vlavlip Geplaatst: 22 juni 2024 Geplaatst: 22 juni 2024 De lokale bieb had vandaag een boekenverkoop....ik was redelijk vroeg, maar een vriendin van me was nog vroeger, die heeft deze voor me gescoord voor nog geen euro 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.