Arja Geplaatst: 1 augustus 2021 Geplaatst: 1 augustus 2021 (aangepast) De paps en mams kwamen langs 😀 1 augustus 2021 aangepast door Arja 1 Quote
fre3ke Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 (aangepast) Over de post kreeg ik saffraanbollen van @henkg. Met zorgvuldige verpakking, een bewaaradviesje, en postzegels in stijl. Het is zo leuk als mensen dit soort aandacht geven aan iets. 8 augustus 2021 aangepast door fre3ke 3 Quote
Jane Doe Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Mooie postzegels en prachtige bollen, staan op verlanglijstje voor bestellen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Van Jootje kreeg ik o.a. kruisbessenjam, citroencurd, 2 zappalito's, een paar cakemixen van de molen bij haar in de buurt, 2 biertjes voor Joep, en wat fout snoepgoed voor mij Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Plotiemoos Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Al.jaren lukt het me niet om normaal prei te zaaien en op te laten komen. Vandaag weer een handje preiplantjes gekregen. Alleen ben ik niet op de moestuin. Als het droog blijft straks maar even in de grond zetten. Quote
jootje Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 En ik…ik kreeg dan weer van Jorieke ( behalve broodjes worst) lekkere eitjes, jam, paprika poeder, zaden wilde peen, en…helemaal happy met een plant ( stekje is het niet meer) van de broccoli ninestar! Erg blij mee! 2 Quote
Arja Geplaatst: 18 augustus 2021 Geplaatst: 18 augustus 2021 Een emmer pruimen van de achterburen, gedeeld met andere buuv. Even denken wat ik ermee ga doen, alleen pruimenjam of ook eh taart enzo mmm Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2021 Oooo..heerlijk! Wij hebben nauwelijks goede pruimen dit jaar..helaas 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Een emmer appeltjes, gedroogde tomaatjes en courgetteschijven en appelschijfjes, van @Charly En ook een aantal wat grotere plastic potten 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 23 augustus 2021 Geplaatst: 23 augustus 2021 Walnoten! Van de buuv…die ze weer van haar broer had! Happy Jo! 1 Quote
mdubbelm Geplaatst: 23 augustus 2021 Geplaatst: 23 augustus 2021 Een groene kool, rode spitskool, pompoen en pruimen van vrienden. Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Geplaatst: 5 september 2021 Ik heb zoveel gekregen dat ik zeker wat ga vergeten. Een reisje naar Nederland leverde een volle auto op, natuurlijk met de obligate boodschappen van de toko, Blokker en Hema, die missen we in la douce France. Van de Italiaanse connectie kreeg ik een lievito madre, een dikke zuurdesem uit Italië. Ik kreeg een mooie rode daglelie en een blauwe p lumbago . Van @MarjaP kreeg ik augurken en een oven, kan ik eindelijk mijn oude krakende oven vervangen. Van @Anna3 kreeg ik courgettes. Van @Jorieke123 en @Joep123 kreeg ik een flinke bak paprikaas, waaronder echt monster grote zodat ik ook lekker geroosterde paprikaas kan inmaken. Verder kreeg ik ook nog van hen een kiwano, brood, een yoghurt fles voor het maken van yoghurt, bloemkool, nine star en Siberische erwten plantjes en een hele mooie struik krulandijvie. En natuurlijk een hoop gezelligheid! 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2021 Geplaatst: 6 september 2021 Die oven was erg handig voor het veilig vervoeren van plantjes 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 6 september 2021 Auteur Geplaatst: 6 september 2021 😂 En ze zijn ongeschonden aangekomen. De erwtenstruikjes krijgen plaats in de haag van het voedselbos, twee hou ik er zelf. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 8 september 2021 Geplaatst: 8 september 2021 De biquinho pepertjes! Wat een prachtige kleur en zo schattig qua vorm. De smaak… echt koriander te grappig, kon me dat echt niet voorstellen bij een peper! En zo kunstig ingepakt zodat de pepers niet geplet gingen worden@HuubvGSuperbedankt! 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 september 2021 Auteur Geplaatst: 8 september 2021 3 vruchies, zegt het jullie iets? Russische melon zei de gulle gever 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 8 september 2021 Geplaatst: 8 september 2021 Ziet er uit als pepino in het overzicht, maar te klein om 100% zeker te zijn… als ik je bericht open, voor een grotere foto, zie ik helaas niets… laatste tijd heel vaak dat ik foto’s niet kan zien. 1 Quote
Arja Geplaatst: 8 september 2021 Geplaatst: 8 september 2021 Tomaten en druiven van m'n ouders. De grapjassen. "Hoi, met je vader. We staan op de camping bij jullie in het dorp. Komen jullie pannenkoeken eten?" 😆 2 Quote
jootje Geplaatst: 8 september 2021 Geplaatst: 8 september 2021 Jet, volgens mij meloen Queen Anne’s pocket 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 september 2021 Auteur Geplaatst: 8 september 2021 Lijkt er heel erg op! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 19 september 2021 Auteur Geplaatst: 19 september 2021 (aangepast) Van Joep en Jorieke een zwaaibraaihangroosterdriepootding👍👍. Echt geweldig om zo rustigjes rond de bak met vuur Te zitten en de vleesjes en groentes gaar te kijken. Heel ontspannend handig en lekker. Foto met het voedsel op het rooster is helaas mislukt.. 19 september 2021 aangepast door appelvrouw 4 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 21 september 2021 Geplaatst: 21 september 2021 Vandaag werd er een flinke doos bezorgd hier! Met…tadaaa…EEN DIKKE 5 kilo paprika’s. Enorme paprikas, snackpaprika’s en alles er tussen in. Heel erg blij mee…..wat zal ik eens voor lekkers inmaken? 😊🫑😊🫑😊🫑 Dankjewel, Jorieke! ( en Joep) 😘 3 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2021 Geplaatst: 21 september 2021 Blij dat ze snel en onbeschadigd aan zijn gekomen! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 21 september 2021 Auteur Geplaatst: 21 september 2021 Met yellow monsters..Heerlijk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Een pot frambozenjam, een potje sambal, en een fruitvliegjesval! Van Jootje Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.