Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Droevig bericht over Thea.


weknow

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Zojuist kreeg ik een mail van Thea's echtgenoot.

 

Thea heeft afgelopen zaterdag een heel zware hersenbloeding gehad en is zondagavond in het ziekenhuis van Groningen overleden.

 

Thea haar man vroeg me om zijn bericht aan enkele mensen van het forum, met wie Thea veel contacten had, door te geven. Waar ik dat kon heb ik hen eerst geïnformeerd. Maar ik heb niet iedereen kunnen achterhalen, sorry! Ik hoop dat zij dit berichtje toch gauw zien.

 

Voor mijn vrouw en mij voelt Thea's overlijden als het verlies van een goede vriendin. We zijn er ondersteboven van. Voor haar man en kinderen is het verdriet nog veel groter!

 

Ik wil morgen proberen hier iets te schrijven over wie Thea op en voor het forum was.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vreselijk droevig bericht.

Vernam het een aantal uren geleden (dank Malouis) en ben er erg van geschrokken en ontdaan. Heb ook mijn best gedaan om meer informatie te vergaren en om diverse forumleden op de hoogte te stellen.

 

Ik wens Henk en de familie en vrienden heel erg veel sterkte toe in deze onmogelijk moeilijke tijd.

 

En zou graag, uit naam van ons forumleden, een heel mooi bloemstuk willen laten bezorgen indien jullie dat ook een goed idee vinden.

 

Als waardering voor de bijdrage die Thea heeft geleverd aan het forum, haar gastvrijheid bij onze noordelijke ontmoetingen, de persoonlijke betrekkingen die ze met meerdere mensen van het forum heeft gehad en haar enthousiasme en gewilligheid haar brede kennis en vele plantjes met ons te delen.

 

Dit zou ik dan morgenmiddag (donderdag) kunnen regelen, stel dan zelf in de winkel een mooi mtf-waardig boeket samen.

 

IMG311958581420678775.JPG

Bloesem in Thea's tuin... 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschrikkelijk om een geliefd iemand zo te verliezen zonder afscheid!

Kende Thea alleen via dit forum, maar had toch altijd het gevoel fijn persoonlijk contact te hebben via haar berichtjes en pb

Sterkte voor familie en vrienden en iedereen op het forum gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al ben ik net op het forum, dergelijke berichten stemmen me droevig.

Recent zat ik in een soortgelijke situatie en weet wat familie en vrienden nu meemaken.

Mijn oprechte deelneming en sterktewens voor haar familie en vrienden.

Doe wat je zegt, dan lieg je niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vreselijk bericht. Familie van Thea: veel sterkte toegewenst.

 

Wat zullen wij Thea hier missen..als vraagbaak bv: ze wist zoveel over bv wecken, over kleinfruit, en hoe heet die plant nu toch ook al weer, en ze was altijd bereid een antwoord te geven en dat antwoord nog eens nader te verklaren.

Enthousiast mede-initiatiefnemer van de Noordelijke Moestuin Middag. En heeft ze niet ook een van de zaadenveloppen gecoördineerd?

 

Erny schrijf mij ook maar in voor de bloemen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettend triest bericht. Ik ben dan ook niet heel veel hier te vinden maar over het azijnmoergebeuren las ik graag haar berichtjes.

 

Heel veel sterkte voor iedereen die haar goed of minder goed kende.

 

Ik wil graag meebetalen aan het bloemstuk.

 

 

Dag Thea, rust zacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verdrietig bericht. Zo, zie je een reactie van Thea en dan is ze er ineens niet meer. Ik doe nog niet zo lang mee, maar ik heb de bijdragen van Thea steeds met veel interesse gevolgd.We zullen haar missen. Voor de familie vooral veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd.

met groene groet,

 

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg!

Ik heb Thea van de week nog een pb gestuurd en kreeg geen antwoord terug vond het al erg vreemd want ze reageert altijd heel snel en ook hier op het forum had ik haar al gemist.

 

Heel veel sterkte gewenst aan haar familie en vrienden.

condoleance13151420718120.png

 

Erny ik doe ook mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...