Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #4

Featured Replies

Geplaatst:

Ik klaag maar weer eens over de regen. En dan vooral het feit dat de grond volgens mij al maanden niet droog is geweest en het water geen kans krijgt om weg te lopen.

Wat dus resulteerd in drassige en natte stukken overal. Begin er langzaam een beetje gek van te worden. Het zou toch ook in de winter eens een weekje droog kunnen blijven

Geplaatst:

Wat een verhaal appelvrouw! Balen zeg. Moeten Fransen zelf ook zo lang wachten op een nieuw rijbewijs? Enne, je zou toch denken dat ze Jet Hollandaise en Lie Pantalon in een Nederlands trouwboekje nog wel kunnen ontcijferen?

Geplaatst:

Anna

Tja. We wachten af wat ze kunnen..Ik las net dat een mede-aanvrager na 4 maanden een tijdelijk bewijs heeft gekregen..daar mag je alleen in Frankrijk mee rijden

Ik hoor inderdaad ook klachten van de Fransen over de afgifte van een nieuw kenteken voor geïmporteerde auto`s. En als je eenmaal je Franse rijbewijs hebt dan zit je de rest van je leven goed..hier wordt het rijbewijs nooit meer omgewisseld, je krijgt het voor het leven...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Beroerd, maar ik zou me veel meer zorgen maken over die ziektekostenverzekering

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik kan in het ergste geval terug vallen op het zilveren kruis die verzorgen de verzekering voor Ndrlndrs die in het buitenland wonen. Als er iets ernstigs is. Maar ja, inderdaad, ik wil graag met mijn knie naar een scan en durf dat toch maar even niet te doen...

Geplaatst:

Jet (en Hans): Is het even opnieuw rijexamen in FR doen niet veel sneller

Mijn klaag:

20180120motregen35591516448471.png

Een zeikerig motregentje. Lijkt weinig, maar al na een paar minuten ben je zeiknat. Het is al een tijdje, en het duurt nog úren.

Ook een klabel / jukla:

Na een half uur zoeken de Habanero zaadjes gevonden, ze bleken in de zak met zaadjes voor Jorieke terecht gekomen te zijn. Deze paarlen waren echter niet bedoeld voor de zwijnen.

Geplaatst:

Misschien Henk maar ook een stuk duurder want je moet je eerst weer inrijden in de wensen van de Franse examinator..en dan over het halen van de "code" ( theorie) maar niet te spreken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben mijn (paarse )bonen kwijt Ik heb ze in de vriezer gehad, en daarna heb ik ze ergens opgeborgen, maar ik weet nu ff niet waar

Geplaatst:

Sorry voor het weinige schrijven van mij maar het gaat niet goed.

Altijd hevige hoofdpijn en gebrek aan concentratievermogen.

Kan gewoon niets doen buiten in de zetel liggen en pillen slikken.

Zelfs de wedstrijdzaadjes vind ik niet meer, zal niet veel van in huis komen zo.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ontzettend vervelend Willy, heel veel sterkte ik hoop dat je samen met het voorjaar weer wat opknapt!

Geplaatst:
  • Auteur

Beterschap Willy, en doe het rustig aan, vooral ook niet stressen, er valt toch nog niets in de tuin te doen.

Geplaatst:

Veel sterkte en geduld toegewenst Willy ! Dat valt niet mee verplicht binnen zitten . Binnen een kwekerijtje beginnen misschien ??

Ik denk aan je !

Geplaatst:

Ik vind 16,8 miljoen vogels per jaar in Nederland nog steeds een hallucinant hoog cijfer. Zeker als ik kijk naar mijn vriendenkring waarin de afgelopen jaren het aantal mensen dat een kat neemt sterk stijgt.

Geplaatst:

"Elon Musk van SpaceX stuurt een kersrode Tesla naar Mars"

(komt het ooit nog goed met deze wereld? )

Geplaatst:

Ja ik had die Tesla ook wel graag zelf hier op aarde willen hebben..maar ik had uiteindelijk ook wel naast die robot willen zitten en dan met space odessy op de koptelefoon wegzeilen...misschien iets moois voor het vrijwillige levenseinde

Klacht: het lukt me nooit sla te zaaien in een kissie op in potjes, wat doe ik toch verkeerd. In de volle grond nooit problemen!

Geplaatst:

lichtkiemer? wij strooien wat zaden op een p9 potje met potgrond, licht aandrukken maar niet begraven ; strooien er dan iets wit zand op

dan in een propagator met deksel tegen uitdrogen, onderkant op 20 graden, weekje...

Geplaatst:

Thanks Rob, dat met dat zand ga ik ff proberen!

Geplaatst:

Inderdaad, thanks Rob! Ik wist serieus niet dat p9 potjes zouden werken maar dat ga ik binnenkort ook proberen.

Ahja, ontopic: enige wat ik te klagen heb is dat ik tijd te kort heb. Maar ik heb het gevoel dat planten in c2 potten ook wel volgend weekend de grond in kunnen.. vooral met die aanhoudende vorst.

Geplaatst:

klaag!

buren van - brrrrdril buren hebben - brrrrdril een aantal oosteuropese - brrrrdril werknemers ingehuurd om een uitbouw te - brrrrdril maken; twee weken - brrrrdril drilboren dus - brrrrdril

toen - brrrrdril bleek dat ze - brrrrdril zich niet aan de constuctietekening - brrrrdril hadden gehouden, teveel beton, muur - brrrrdril onterecht verankerd aan - brrrrdril buren, moest alles - brrrrdril er weer uit, nu weer - brrrrdril een week drilboren, ik word gek! - brrrrdril

Geplaatst:

Deze morgen zag ik dat er vakkundig een tunnel was gegraven onder mijn plastieken tunnel en al de geplantte uitjes en sjalotten zijn weer weg, op 1 zielig sjalotje na!

Stomme ratten!

Ik hoop dat ze mijn andere plantjes binnenkort met rust laten...

Geplaatst:
  • Auteur

Nou... das wel een klaagje waard heren... Sterkte met respectievelijk het lawaai en het verlies.

Geplaatst:

Ik hoopte over te slaan dit jaar

maar toch gekregen De griep

Geplaatst:

Er zijn dingen waar ik niet tegen kan.. en daarom:

Beste moderators: jullie beseffen dat hier Maarten94 met zijn Communication and Multi-Media Design stage bij een webdesignbedrijf in Kaapstad, zonder enige koppeling met zaadjes of planten (vreemd?), een 2-mans bedrijf volgens zijn website, op dit forum als 3-mans en later meermans bedrijf (vreemd?) vanuit het niets zonder enige introductie die zijn bedrijf begint te verkopen in topic23586.html op argwaan stuit.

Dat er dan ook plots nieuwe mensen op dezelfde manier registreerden en reageerden is ook vreemd, en nog strategisch berichten worden verwijderd is ook vreemd.

Maar als deze persoon daarna in de slachtofferrol duikt om alle blamage-pijlen op een trouw forumlid te richten en jullie dit ook nog verdedigen, daar kan ik me dan aan irriteren.

Misschien beter de hele discussie te verwijderen uit het topic .

Geplaatst:

Afgelopen zaterdag vergeten om alvast wat prei te oogsten voor van de week

Niet zo handig met die harde grond. Maar we vertikken het te kopen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.