Hoi allemaal,
Mijn naam is Lisa, ben 32 jaar en kom uit Noord-Brabant.
Momenteel ben ik werkzaam bij een biologisch-dynamische tuinderij en daarnaast ben ik dit jaar thuis ook met mijn eigen tuintje aan de slag gegaan.
Ik heb twee moestuinbakken met oa pluksla, spinazie, radijs, ui en wortel. En sinds een aantal weken heb ik er een kleine kas bijgezet, van plastic maar werkt prima.
Daarnaast heb ik een kruidentafel met oa salie, munt, dropplant en citroenmelisse in pot. Ook staan er een pruimenboompje en wat zwarte bessenstruikjes.
Aan de schutting hangen aardbeienplantjes met daaronder Calendula en Oost-Indische kers.
Ik word er zo enthousiast van om te zien hoe alles groeit en bloeit. Heb een aardappel en wat knoflooktenen die begonnen uit te lopen in een pot gedaan, om te kijken wat dat gaat doen.
Twee courgetteplanten, een vijgenboompje in pot (die nodig in een grotere pot wil) en een stokbonentipi van bamboe.
Misschien ben ik op een gegeven moment wel een beetje overenthousiast geraakt en was ik soms het overzicht een beetje kwijt, maarja ach..
Ik zie alles als een groot experiment waar ik van kan leren.
Ben erg blij met m'n tuintje, deze hobby die steeds meer overgaat in een passie en vind het ook erg leuk om jullie verhalen, vragen en tips etc te lezen.
Lieve groet,
LisaGroeit
Door
LisaGroeit, · Geplaatst: