Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

verjaardags cadeautjes

Featured Replies

Geplaatst:

weet iemand wat ik moet kopen voor mijn vaders verjaardag

Geplaatst:

Doos sigaren?

Zakdoeken?

Wandelstok?

Geplaatst:

Het liefst iets voor buiten hij is een echt buitenmens

Geplaatst:

Hallo dinant, of eigenlijk Jan. Toch? Ik vind vrijwel alle posts die je het afgelopen uur geplaatst heb een beetje (understatement) onduidelijk. Zou je wat vollediger willen zijn? Misschien ook even voorstellen in het daarvoor bedoelde gedeelte van het forum?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

haha. ja. Bijvoorbeeld : mijn vader is 34 , of 57 , maakt wel iets uit denk ? Maar goed. Ik gok ergens tussen 30 en 40 ? Klopt dat ?

Wat mag het kosten ?

( en jootje ..... jóuw vader wil ik in ieder geval niet zijn . Valt me nog mee dat je geen sokken noemt )

Geplaatst:

Proest!

Bit, het was eigenlijk een raar antwoord op een rare onduidelijke vraag!

Kon er niks mee.....

Dus jij wilt sokken? Welke maat?

Geplaatst:

Heb nog geen roze sokken.

gebreide roze sokken. Ja doe maar, beetje een losse steek ( voor een sok dan ), wel dikke wol natuurlijk.

'een held op roze sokken' .... nahhh. dan kan ik er wel mee door .....

Geplaatst:

Gebreide sokken gaat niet lukken in een weekje, Bit!

Maar roze....daar kan ik misschien wel wat mee!

Geplaatst:
weet iemand wat ik moet kopen voor mijn vaders verjaardag

Dit kan je toch niet serieus menen, zo'n vraag op een forum. Nog even en je vraagt wat voor kleding je aan moet vandaag of wat je morgenavond moet eten....

Geplaatst:

Waarom zou hij dat niet hier vragen? Er zijn wel meer rare vragen voorbij gekomen op het forum.

En dit ís de babbeltuin dus: why not?

Kan soms best moeilijk zijn om iets te verzinnen...

Ik zou hem een (zak)mes geven passend bij wat hij graag als buitenmens doet...

Geplaatst:

goed idee dankjewel

Geplaatst:

Wat is graag buiten zijn? Moestuinieren, wandelen, vogels observeren, zijn dieren verzorgen?

Geplaatst:
goed idee dankjewel

Fijn dat je een goed idee hebt nu dan.

Nóg mooier : Je hoort eigenlijk een mes nooit 'cadeau' te doen he ? Althans; 'hoort' .... hoort. wat is horen ?

Maar de oude gewoonte is, om als je iemand toch een mes wil geven, dat je dan daarbij een 5 eurocent muntje er bij inpakt. Dat geef je er bij. Dan kan de krijger jou dat muntje geven. Daarmee 'koopt' de krijger het mes van jou.

Dat zit nog vast aan de oude traditie dat je geen wapens geeft aan iemand. Geen messen vooral. Maar dat dat dus zó wél kan ! Echt waar hoor ( geen 1 april )

Je vader is misschien wel bekend met die gang van zaken, anders heb je er nog een leuk verhaal bij ook.

Geplaatst:

Ik denken wel dat hij dat begrijpt

Geplaatst:

Jonges Jonges niet op ingaan.

Dom (ja)) om zo iemand aandacht te geven. Dat vind ik dan weer hè.

Geplaatst:

Beste Huug ik bespreek met mensen een probleem en daarvoor is deze site bedoeld wilt u uw zelf er buiten laten als u toch nare opmerkingen maakt

Met vriendelijke groet dinand

Geplaatst:

Je schrijft mijn naam verkeerd, geen respect?

Heb je nou al een oplossing voor je probleem?

Wel een echt probleem als je deze site opzoekt om een cadeau voor je vader te bedenken.

Ik heb hier mijn twijfels bij, maar daar heb jij op jouw beurt vast weer wat op tegen.

En zo gaan jullie lekker door op dit niveau zeker, maar dan zonder mij.

Geplaatst:
ik bespreek met mensen een probleem

Welnee, je zit gewoon te zuigen

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:
ik bespreek met mensen een probleem

Welnee, je zit gewoon te zuigen

Hahaha

Laat ik het zo zeggen. Aan zijn problemen te zien, is hij nog wat jong en heeft hij weinig levenservaring. Ik zou dolgraag willen dat ik niet zou weten wat ik mijn vader cadeau moet doen voor zijn verjaardag, dat betekent namelijk dat hij nog leeft.

Overigens ben ik slecht in cadeaus, maar als je vader een buitenmens is, wat doet hij dan vooral buiten? Fotograferen, tuinieren, wandelen, fietsen, terrasjes pakken, wandelen met hond, paddenstoelen zoeken? Dat zijn zo even snel verschillende buitenactiviteiten waar je weer verschillende cadeaus bij kunt uitzoeken.

Geplaatst:

even off topic

ik voorspel dat er een persoon snel dit forum verlaat

of er wordt iemand verbannen

(ik ben ook al 2 topic-slotjes tegengekomen)

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Mod mededeling:

Gebruikers Tuintje4, Daantje400 en Dinand101 zijn verwijderd.

Reden: Het gaat hier om dezelfde persoon. Op alle drie accounts wordt bijna alleen geziekt en tegen schenen aangeschopt.

Geplaatst:

slotje op dit draadje Henk

kunnen we het snel vergeten!

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.