Geplaatst: 16 april 201510 j Mijn katten kunnen het woord "blikje" niet weerstaan, ze komen altijd weer tevoorschijn als ik dat roep Ze krijgen maar af en toe blik (mouse, geen stukjes in gelei, dat lust de oude dame niet.....) Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 16 april 201510 j Haha deugniet! Nou ik snap em wel hoor Onze katten mogen gewoon overal komen, dat vind ik fijner. Hoef je er ook niet op te letten. Plus ik vind het juist wel gezellig als de kat in de slaapkamer ligt!
Geplaatst: 16 april 201510 j toen we nog in een appartement woonden mochten ze ook in de slaapkamer komen maar merkte toch dat het niet zo fijn was voor mijn nachtrust. sinds verhuizing mag dat dus niet meer, boven is verboden terrein. nu hebben ze dus de benedenverdieping + tuin. snachts en als we weg zijn enkel de woonkamer en eetkamer.
Geplaatst: 14 mei 201510 j in een ander topic ging het over katten die tussen de planten liggen.dus ik kom mijn tuinmonster ff weer spammen tussen de stokrozen goed verstopt Gevonden Zo liggen ze graag samen. mandje hangt aan de afscheiding tussen de tuin en de moestuin.
Geplaatst: 14 mei 201510 j Wat een schatjes. Die van ons dan ook nog maar even hier. Zoek de kat; En in z'n favoriete hoek bij het fruit (lekker veel zon daar de hele dag), maar nu eens er niet plompt tussen; -
Geplaatst: 17 mei 201510 j Die kunnen zo gek hangen he..Tuinpoes/muizenvangster van dienst en Mater familias van ( bijna ) al mijn poezen:DieselZoon Deuce ( vader was een Maine Coone )Betreurde papa Obi ( nierblokkage )Dochter FluffyIndi, nog een Maine Coone vrouwtje die ik "tweedehands" heb geadopteerd.Past net in een schoendoos. Of een mand.Garfield, tijgerpoesje, ook "tweedehands".En Nelson, inmiddels uitgegroeid tot een serieuze jongen. En nog steeds de schrik van Dochter haar vriendjes. Helaas denkt hij nog steeds dat hij een poes is...
Geplaatst: 28 juni 201510 j Zo schattig, dat ik het niet kon laten wat plaatjes te schieten. De kikker lijkt zomaar een opmerking te kunnen plaatsen, in de trend van; "geen zorgen kat, de eerste de beste die te dicht in de buurt komt spuit ik nat".
Geplaatst: 28 juni 201510 j ja , of die kikker zegt : "De eerste de beste die mij zoent verandert in een knappe kater "
Geplaatst: 12 juli 201510 j Allemaal leuk, mooi, aardig en schattig. Ik heb ze zelf niet, maar wel de stront van andermans katten in mijn tuin.Dat is minder leuk, mooi, aardig en schattig.Ik heb er niets op tegen dat iemand van katten houdt en heeft.Maar waar ik wel iets op tegen heb is dat ik er de last van heb. Hortus est amicus meus.
Geplaatst: 21 september 201510 j Even geeuwen: En weer door met waar ik mee bezig was ... Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 10 november 201510 j Onze kat en poezen maar eens op de foto gezet. De oudste van het stel, ze heet Satétje en is een 3e generatie van onze poezen, is half verwilderd maar komt wel dagelijks kijken of er wat te eten is. Dit is Jupiler (juupie) is een poes van ongeveer 2 jaar oud. Komt uit het eerste (en laatste) nestje van een poes die we 6 jaar hebben gehad. Helaas is deze in contact gekomen met een auto, en de auto heeft gewonnen. Jupiler heeft inmiddels ook een nestje gehad en deze hebben we verkocht via marktplaats. Is een speelse en tamme poes. Dan hebben we nog Zoef. Dit is een kater van een half jaar oud ongeveer. Komt uit het 3e nestje van Satetje. Is een lieve kat die maar al te graag in huis zit, wat hij vervolgens niet mag van ons mam. Dan hebben we nog een zwarte kater die voor alles wegrent en een paar keer per week langskomt. Dat is weer een broer van satetje De katten lopen hier gewoon vrij rond en er gaan er wel eens dood of er lopen er wel eens weg. Ik denk dat we in totaal, met nestjes enal erbij totaal rond de 30 poezen en katten hebben gehad, meeste zijn weer weggegeven of verkocht via marktplaats. Omdat het kan.
Geplaatst: 13 november 201510 j Een p ervoor zetten? Vind het wel meevallen, nu hebben we er 4, Maar die dertig is over de 10 jaar dat we poezen hebben dus t valt mee. En alle kittens die we hadden hebben een leuk thuis gekregen. Omdat het kan.
Geplaatst: 13 november 201510 j Wat een leuke rooie Ik heb ook twee van die schildpadjes gehad, maar dat waren allebei krengen. En de schildpadmoeder van een van de twee was ook een echte kattekop. Die van jou niet? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 22 maart 20169 j Doel is hier even lekker zitten en kijken: Bereiken van een doel is vaak makkelijk, maar een enkele keer even niet. Nagels genoeg, alleen even niet allemaal op de goeie plek: Ze zeggen dat je een kat niet mag uitlachen, dan beschadig je zijn tere zieltje. Sorry kat, ik had schik. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 22 maart 20169 j Niets tegen katten, hoor (behalve als ze in mijn tun poepen), maar ik moet toch die cat overload een beetje compenseren . The difference between a flower and a weed is a judgement
Geplaatst: 22 maart 20169 j Dankje .Vorige week alweer negen geworden... The difference between a flower and a weed is a judgement
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.