Geplaatst: 17 december 20187 j Neen nog niet. Ik wil voordat ik verwachtingen wek, zien wat ik kan.Het is een stichting, die mensen helpt die (nog) niet bij de voedselbank terecht kunnen.http://www.consuminderhuisparkstad.nl(Lees maar eens de ' mijmeringen' van de oprichtster, zeer indringend en ook inspirerend)Zij verbouwen zelf ook op kleine schaal groente, dus ik denk dat mijn bijdrage welkom zal zijn.
Geplaatst: 18 december 20187 j Ik lees de mijmeringen en denk dat jouw verse groenten daar goed gebruikt zullen worden!
Geplaatst: 13 januari 20197 j @RobO ehh op naar de volgende miljoen..? Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 14 januari 20197 j De sluikRECLAME die RobO maakt voor zijn ad-blokker werd dan niet weer geblokt door mijn ad-blokker.
Geplaatst: 14 januari 20197 j Voor de mensen die de laatste x mee geweest zijn om bij jorieke me bus te legen. Deze x zit tie vol met inmaakspullen. Nog niet geteld. Paarhonderd stuks. Voor 30€ mag je niet mopperen dat de beugels ontbreken You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 14 januari 20197 j (het hout wat je toen bracht is op We hebben het heerlijk warm gehad!) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 14 januari 20197 j Helaas zijn de wilgen verleden tijd. Misschien nog 1x voor mezelf de hakselaar eroverheen voor mulch.Maar we waren blij jullie er een plezier mee te kunnen doen. Zijn ook blij met een grote bus You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 16 januari 20197 j Wel een grote jubel waard vond ik : https://www.nbcnews.com/mach/science/china-grows-plants-moon-first-time-ever-ncna958816?cid=sm_npd_nn_fb_ma De aardappelen, die ze er ook hebben neergezet, zijn nog niet ontsproten.
Geplaatst: 16 januari 20197 j Bij welke aardstand wordt dan de vraag voor gelovigen daarin denk ik ? .... een heel nieuw werkgebied voor die pseudowetenschap. ook wel leuk.
Geplaatst: 17 januari 20197 j Omdat de narigheid al tijden actief is maar eens een lichtpuntjeNieuwe tuinhuisje komt 4 weken te vroeg aan. Vanmorgen om 8uur stond de vrachtwagen bij de opslag Natuurlijk met een compleet beschimmelde plank ertussen. HET zal eens in 1x goed gaan zaterdag komen ze nieuwe brengen. You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 17 januari 20197 j Komt waarschijnlijk uit hetzelfde magazijn als waar ze mandarijnen en sinaasappelen in netjes stoppen. Best knap dat er altijd een beschimmelde tussen zit.On jubeltopic: mijn maandag kippen hebben eindelijk besloten dat ze ook allemaal kunnen leggen..zowaar vier (4) eieren van vier kippen, het mag in de krant. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 februari 20197 j Jubel. Want mooi weer.Niet alleen ik, maar ook mijn zonnepaneeltjes (13x) hebben er schik van. En daar heb ik weer schik van: De laatste drie dagen: 12 kWh per dag, dat is mijn gemiddeld dagverbruik (incl. dikke elektrische boiler). Nul op de meter dus, voor deze drie dagen, eind februari al. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 27 februari 20197 j Gister en vandaag buiten op het tuinbankje koff ie gedronken , in de middag . Echt een jubeltje waard
Geplaatst: 23 maart 20196 j Jubel. Nu precies 365 dagen na installatie van mijn 13 stuks zonnepanelen.Bruto opbrengst: 3752 kWh. Dat is bijna niks tekort (tekort: 122 kWh, en het hoge totaal verbruik komt door mijn elektrische boiler)Mijn jaar stroomkosten zijn (bij € 0,20 per kWh) van € 775,- gedaald naar € 25,- Deze klimaatdrammer (beter: anti-klimaatontkenner) is er blij mee. Dus: jubel. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 4 april 20196 j Vandaag te horen gekregen dat ik weer glansrijk door de kanker APK ben gekomen. Na een beroerde diagnose in 2015, nu inmiddels ruim 3 jaar in remissie. Waar ik in 2015 alleen aan t zaaien of planten van 1 jarig spul dacht, staat er inmiddels ook nieuwe aanplant in de grond die nog wel een paar jaar nodig heeft om tot volle wasdom (en oogst ) te komen.
Geplaatst: 4 april 20196 j Dat is weer een vet goed bericht!Ben oprecht blij voor je/jullie!Dat je over heel veel jaren maar heel veel mag oogsten van de nieuwe aanplant!
Geplaatst: 4 april 20196 j Yesss! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 april 20196 j Magnifique Vincent dat heb je goed gedaan! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.