Amrutten Geplaatst: 26 juni 2022 Geplaatst: 26 juni 2022 Gezaaid in trays: gele boontjes, snijsla, little gem,chinese kool en cavolo nero.
Mellie Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 Mellie[/mention], had je van mij niet ook green zebra gekregen? wel 2 zonder naam. Misschien dat daar een zebraatje bij zit? Ik heb iets met ananas gehad van je. Rest kan ik niet lezen. Ik heb extra peterselie gezaaid zodat we van de winter ook nog voldoende hebben en frambozen opgepot voor iemand anders. Ook nog extra bloemenzaadjes in bakken gedaan omdat ze nog te leeg zijn. Erwten die we vergeten zijn te eten en te hard zijn, terug gegeven aan moeder aarde. Edit: en de little gem was eindelijk rijp zaad. gelijk gezaaid. 1
Jeanne heijmans Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 Ik heb de gezaaide slaplantjes in de volle grond gezet. 1
Marinke Geplaatst: 29 juni 2022 Geplaatst: 29 juni 2022 Nog wat sla gezaaid en nieuwe rucola. Zou het nog zin hebben om wat rijtjes pastinaak te zaaien? Zaad is niet zo lang houdbaar en ik heb er nog ontzettend veel van. En we eten het graag.
Mellie Geplaatst: 30 juni 2022 Geplaatst: 30 juni 2022 De zaailingen van onlangs. Tatsoi hon sta stai ed uitgeplant. Slakkenkorrels erbij. Scheutje water. En nu heel veel regen.
Patrijs Geplaatst: 1 juli 2022 Geplaatst: 1 juli 2022 Nog drie rijen preiplantjes gezet, van zelf gewonnen zaad. De moestuin van Patrijs
Lia56 Geplaatst: 1 juli 2022 Geplaatst: 1 juli 2022 Stekken van de Thaise basilicum die flink geworteld waren in een grote pot gezet
Karietje Geplaatst: 5 juli 2022 Geplaatst: 5 juli 2022 sla gezaaid & hopen dat die snel gaat kiemen zodat ik niet zonder val ... Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Mellie Geplaatst: 5 juli 2022 Geplaatst: 5 juli 2022 Prei, 1 bloemkool en wat bonen die veel te laat zijn opgekomen. 1
Patrijs Geplaatst: 7 juli 2022 Geplaatst: 7 juli 2022 Twee pompoenplanten uitgeplant. De moestuin van Patrijs
Liekie Geplaatst: 7 juli 2022 Geplaatst: 7 juli 2022 Zaadjes die in mijn broekzak zaten en per ongeluk mee zijn geweest in de was. Het briefje wat in het zakje zat is ook meegewassen, dus geen idee wat ik nu gezaaid heb. We zullen zien! Verder nog een courgette. De huidige plant geeft alleen maar mannelijke bloemen. Mooi hoor, maar khep toch liever de meisjesblommen... 4
Patrijs Geplaatst: 8 juli 2022 Geplaatst: 8 juli 2022 De laatste pompoenen geplant. De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 9 juli 2022 Geplaatst: 9 juli 2022 25 kleine boerenkoolplantjes gezet. 2 De moestuin van Patrijs
HuubvG Geplaatst: 10 juli 2022 Geplaatst: 10 juli 2022 Oerprei gerooid, bolletjes te drogen gelegd. Uitgezaaid slangenkruid uit de achtertuin overgeplant naar het perkje op het P hofje, om het minder aantrekkelijk te maken als kattentoilet. Om mijn zithoek te vergroten met tegels moeten enkele kruidenplanten verplaatst worden: rozemarijn, bonenkruid, oregano,salie, hertshoornweegbree en bonenkruid. Gisteren een gedeelte gedaan, vandaag het vervolg.
mdubbelm Geplaatst: 10 juli 2022 Geplaatst: 10 juli 2022 Gisteren sla uitgeplant en nog wat verweesde tomatenplanten buiten gezet. De eerste boerenkool in de volle grond gezet. wat roodlof en andijvie verspeend en dille, koriander en bietjes gezaaid.
Mellie Geplaatst: 11 juli 2022 Geplaatst: 11 juli 2022 Koriander en 3 opgekomen golden bantam mais alsnog in de grond gezet. Ook wat zomerbloeiers die ik vorige week had gekocht, in grote potten gedaan. Ik vind het zo jammer dat ik in deze periode na de mega lading aan pioenen, zo weinig bloeiers heb. De plekken van de pioenen blijven zo akelig leeg. Alleen maar groen. Geen bloem te zien. Ik had daardoor nu zelfs wat gele bloemen gekocht (die vindt de jongste het mooist en ik het minst). Ben wel erg blij met de 3 duizendschoon. Ik heb ze in potten staan van eigen kweek, maar aan de andere kant van de tuin. Die zie ik niet dagelijks. Dus zo is iedereen weer blij.
Jeanne heijmans Geplaatst: 14 juli 2022 Geplaatst: 14 juli 2022 Ik had 17 slaplantjes verspeend,zijn er nog 3 over,denk muizen want ze zijn in het geheel weg,balen
Mellie Geplaatst: 15 juli 2022 Geplaatst: 15 juli 2022 Oeh nog meer dille, dille, dille, want dól op dille! En de grond is zo warm dat ik ook wat rode basilicum zaden opal red heb uitgestrooid.
Patrijs Geplaatst: 15 juli 2022 Geplaatst: 15 juli 2022 Castandel boontjes gelegd. Tatsoy gezaaid Palmkool gezet Prei geplant Andijvie geplant. De moestuin van Patrijs
Swa Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Vorig weekend voorgezaaide zwarte rammenas in volle grond gezet. Ook de volgende serie sla (groene en rode krulsla) uitgezet.
Patrijs Geplaatst: 21 juli 2022 Geplaatst: 21 juli 2022 Een rij andijvie gezet. De moestuin van Patrijs
BioTuinder Geplaatst: 25 juli 2022 Geplaatst: 25 juli 2022 2e keer wortels, weer paksoi, tatsoi, pluksla, ijsbergsla en snijbiet.
MSDG Geplaatst: 28 juli 2022 Geplaatst: 28 juli 2022 Rechtstreeks gezaaid in ingegraven yoghurtbakjes zonder onderkant tegen de veenmol: bietjes Kogel 2. Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Marinke Geplaatst: 28 juli 2022 Geplaatst: 28 juli 2022 Een nieuwe lading snijbiet, de oude zijn nu aan het doorschieten en die mogen gezellig blijven voor de bijen en het zaad.
Aanbevolen berichten