Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Wow wat zijn jullie allemaal vrijgevig geweest en goed gedaan!

Hier aardbeien plantjes, bramenstekken, saffloer en zonnenbloemen kiemlingen weg gegeven.

Geplaatst:

De te veel gezaaide kerstomaten (10 stuks), gewone tomaten (3), pepers (6) en aubergine (1) uitgedeeld aan familie. Met 1 van mijn neven een fles van mijn zelfgemaakte limoncello geruild voor zijn zelfgemaakte notenlikeur. Ik ben benieuwd 😄

• Like 1
Geplaatst:

Bramenjam, zongedroogde tomaten en ingemaakte paprika’s aan etenswaar.

Planten:

Adjuma peper, pepermunt, komkommer, bloemkool, tomaat goldene königin, andijvie, prei, sla, druivelaar en 2 x laurier van zo’n 50 cm hoog. Gelijk ook alles in de tuin danwel pot gezet.

Geplaatst:

60 klasgenootjes weggegeven. Er kwam een oproepje van iemand op de zoekhoek op Facebook.

Zij was begonnen met een moestuin bij onze vereniging en ze had veel voorgezaaid, maar potten te weinig.

Ik heb er genoeg, dus haar 80 gegeven.

Ze was helemaal blij 

• Like 1
Geplaatst:

image.thumb.jpg.d61fb39992fc606cf65f4ceb3c45f90a.jpgHet grote asperge weg geven is weer begonnen. De oude rijen uit 2006 ( links) en 2011 (rechts)  doen niet voor elkaar onder. Met een derde rij erbij hebben we gewoon véél asperges.  

• Like 4

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Wat Guldbær. Al was het stiekem een ruil en niet zomaar een 'geef', want ik heb zelf vier hele toffe tomatenplantjes ontvangen. 

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Een pot met 6 tomatenplantjes. Er zat er 1 in maar ineens kwamen er toch nog 5 bij.

Een vriendin had geen tomatenplantjes meer, iets met kleine kinderen. Dus die hele pot maar gegeven. Ze was er erg blij mee

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...