Geplaatst: 19 mei 201510 j aardpeerscheutenAls het even off topic mag? Dit lees ik voor het eerst, kun je er iets over vertellen?
Geplaatst: 21 mei 201510 j http://www.plantaardig.com/groenteninfo/berichten/aardpeer-nu-nog-de-tijd-om-een-voorraad-te-oogsten/ hier een voorbeeld van! super lekker
Geplaatst: 21 mei 201510 j leuk zeg! had ik ook nog nooit van gehoord! Mijn oogst (je) van vandaag: en nog meer peultjes, dat zal wel dagelijks een tijdje zo doorgaan: http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Geplaatst: 29 mei 201510 j Mijn pastinaak was toch niet zo groot als ik hoopte. Dan een klein beetje pastinaakchips als tussendoortje. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Geplaatst: 29 mei 201510 j Rode Tuinmelde, Daslook met bloemen, Bieslook met bloemen, Beetje Oregano en Peterselie.
Geplaatst: 7 juni 201510 j De eerste van heel veel doperwtjes. Ze waren geweldig lekker! Volgend jaar zet ik hier meer van, dit is een vrij lagen soort maar met een enorme opbrengst.
Geplaatst: 9 juni 201510 j Angela, wat een vreselijk mooie aardbeitjes! Ook ik had oogst vandaag, ook wat aardbeitjes, beetje peultjes, rabarber. En ik heb een olifanten knoflook eruit gehaald, was zoo nieuwsgierig. Ziet er volgens mij al heel goed uit! De gewone knoflook is nog klein. Ook een ui eruit gehaald, dikke veelbelovende stelen, maar de ui moet nog gaan groeien denk ik! Al met al....happy!
Geplaatst: 10 juni 201510 j Afgelopen vrijdag: Verse aardappelen uit de kas gegroeid in een groeizak Vriendelijke groeten, Holland
Geplaatst: 10 juni 201510 j Een bescheiden oogst (ten opzichte van de meesten hier), maar ik was toch zo trots als een pauw!! Radijsjes, veldsla, kropsla en spinazie (precies genoeg voor een kleine salade)
Geplaatst: 14 juni 201510 j Franceline aardappels. Beetje vroeg, maar het loof werd slecht. Deze kwamen uit de supermarkt, geen pootaardappels gebruikt. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 14 juni 201510 j Franceline aardappels. Beetje vroeg, maar het loof werd slecht. Deze kwamen uit de supermarkt, geen pootaardappels gebruikt. Wat bedoel je met het loof werd slecht?
Geplaatst: 14 juni 201510 j Gelig, kaal, droog, het uitgezakt. De andere aardappelrassen staan er nog wel goed bij, het waren echt deze Francelines. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 15 juni 201510 j HoiIk was net op de tuin en heb wat snijbiet rode biet en knoflook meegenomen.
Geplaatst: 15 juni 201510 j Die snijbiet had je ook af kunnen snijden of een paar stengels wegbreken en dan was de plant blijven doorgroeien. Dan had je kunnen blijven door oogsten van deze plant Vriendelijke groeten, Holland
Geplaatst: 15 juni 201510 j Hoi Holland ik heb nog 5 planten staan en nog 12 kemplantjes die ook nog de tuin in moeten. Dus snijbiet in overvloed. ik wist dat je het blad er kan afhalen en de rest groeit dan verder.
Geplaatst: 15 juni 201510 j Tsja, als aardbeien het eenmaal goed doen...1 voor en 1 na schoonmaken. 4,6kg schoon aan de haak. Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014
Geplaatst: 15 juni 201510 j vergeleken daarbij lijkt mijn oogst natuurlijk niets. maar dit is de oogst van 3 balkonbakken.
Geplaatst: 15 juni 201510 j Wat een waanzinnige hoeveelheden aardbeien hebben sommige mensen! Maar ook ik had 700 gram vandaag, dus helemaal niet ontevreden!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.