acpronk Geplaatst: 27 september 2020 Geplaatst: 27 september 2020 In de tweede post staat dat BBtuin ook 21,4cm heeft, klopt dat? Want dat zou dan de gedeelde tweede plek zijn. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
HuubvG Geplaatst: 27 september 2020 Auteur Geplaatst: 27 september 2020 Klopt. Bedankt voor het opletten. Is bijgeschreven. Quote
Mellie Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 Ik heb behoorlijk wat afgelachen met de buurman zijn workmate om mijn peper recht te trekken. Mocht dat wel? Zoja, dan heb ik een nieuwe officiële inzending. 20,2 cmEn anders zit ik op 19,5 cm. Toch de moeite waard om te investeren in een workmate Ik durf alleen mijn lenzen nu niet meer uit te doen na al dat gepiel met hete pepers... 19,5 cm hoor mijn langste! Elke mm telt Quote
Friezin Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 Hier is mijn inzending: 14,9 cm langer gaan ze niet worden hier. Quote
HuubvG Geplaatst: 28 september 2020 Auteur Geplaatst: 28 september 2020 Update Onder deelnemerslijst toegevoegd: lijst op lengte van de pepers. Quote
Vinky Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 (aangepast) Steeds koesterde ik de hoop dat ze voorbij de 16 centimeter zouden komen en wachtte derhalve met fotograferen langs een meetlat. Valse hoop: de langste heb ik niet op de foto gezet, maar ook daarmee lag een gegraveerde snoeischaar niet binnen handbereik. Dan dit maar als mijn inzending, 11,95 cm. Petje af voor degenen die meer dan 20 centimeter hebben 👍 28 september 2020 aangepast door Vinky Quote
HuubvG Geplaatst: 28 september 2020 Auteur Geplaatst: 28 september 2020 @Vinky, één cijfer achter de komma is genoeg! Laten we er, afgerond naar boven, 12,0 cm van maken. Quote
Vinky Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 (aangepast) Dikke smok @HuubvG dat je me die 12 centimeter gunt 😘. En natuurlijk ook voor het feit dat je deze wedstrijd in goede banen leidt. Enne ... was de poedelprijs nu een snoeischaar zonder gravure - of een gravure zonder snoeischaar? In ieder geval heb ik genoten van het meedoen, van de geoogste pepers, van de leermomenten die hier geplaatst werden, en ik dank ieder die deze wedstrijd mede heeft georganiseerd. Ik kijk al uit naar de wedstrijd voor 2020 28 september 2020 aangepast door Vinky 1 Quote
rorror Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 8 minuten geleden, Vinky zei: Ik kijk al uit naar de wedstrijd voor 2020 2021 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
simonvb Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 Mijn langste is 18 cm gekomen Quote
Tamachan Geplaatst: 29 september 2020 Geplaatst: 29 september 2020 Ik heb de peper zo lang mogelijk laten hangen, het resultaat is een mooie 19,5 cm 3 Quote
xxxmirjamxxx Geplaatst: 29 september 2020 Geplaatst: 29 september 2020 Voor de zekerheid gister nog even met de meetlat naar de tuin... maar ook me deze "on officiële" meting ga ik niet veel verder komen:) Vond t wel heel leuk om mee te doen!! 1 Quote
BBtuin Geplaatst: 29 september 2020 Geplaatst: 29 september 2020 Hoewel er bij mij nog wel redelijk wat pepers aan de plant zitten helaas geen pepers meer met een beetje lengte. Ik ga mijn inzending niet meer overtreffen. Quote
Roland Geplaatst: 30 september 2020 Geplaatst: 30 september 2020 Die dikke heeft het niet begrepen 2 Quote
Ikbeginbijmezelf Geplaatst: 30 september 2020 Geplaatst: 30 september 2020 Ik wacht nog op degene die ergens in dit topic een keer schreef al pepers groter dan 25 cm te hebben 3 Quote
rorror Geplaatst: 30 september 2020 Geplaatst: 30 september 2020 (aangepast) De laatste uurtjes! Hoe laat wordt de winner bekend gemaakt? 30 september 2020 aangepast door rorror Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Veldjesgraaf Geplaatst: 30 september 2020 Geplaatst: 30 september 2020 Net nog even gemeten op de tuin 32 centimeter! .....maar dat was een courgette. Van de zomer had ik diverse lange pepers. Lange tijd bovenaan gestaan. Uiteindelijk gaven de planten vooral veel, maar geen bijzondere lange pepers meer. Alvast mijn felicitaties voor de winnaar. Erg leuke wedstrijd geweest. Hartelijk dank voor de organisatie en de regelmatige updates in dit topic. En deze pepersoort komt nog wel een keer terug in de tuin. 1 Quote
Roelie Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Ik begrijp niet helemaal de meetmethode. Als er een bocht in de peper zit zou je toch met de bocht mee moeten meten? Dan heb je de werkelijke lengte. Ik heb al een boel pepers gezien die een stuk langer zijn dan werd opgegeven. Quote
HuubvG Geplaatst: 1 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2020 De winnaar is... siemen 22,1 cm @siemen, namens het wedstrijdteam van harte gefeliciteerd! De gegraveerde snoeisnaar komt per omgaande jouw kant op, adres is nog aanwezig in mijn inbox (maar dat wordt samen met alle NAW van deelnemers direct na de wedstrijd gewist, zie laatste update) @Allen, bedankt voor het meedoen, samen hebben we er een spannende en leerzame wedstrijd van gemaakt! Update NAW gegevens van alle deelnemers zijn direct na de wedstrijd gewist. Deze waren bewaard gebleven om de winnaar de prijs toe te sturen. 5 Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Van harte gefeliciteerd @siemen..dat je maar veel pepers mag afknippen met je nieuwe snoeischaar. @Huub merci voor het regelen van deze leuke wedstrijd. Voor mij persoonlijk jammer dat ik de pepers niet langer kreeg, 18 centimeter was niet wat ik in gedachten had. Ik zal nog wel aardig genieten van de pepers’ er zit er nog zat aan en ik droog ze om er pepperflakes mee te maken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
ADOPEG Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Gewoon twee plantjes buiten in de vollegrond zetten en dan op de vierde plaats eindigen. Niet slecht. Ben wel benieuwd wie het binnen en wie ze buiten had, in een pot of niet. Ik meen me te herinneren dat mensen die beide hadden, het buiten beter vonden gaan? En uiteraard dank voor de organisatie! Quote ~ Vita rosa est ~
Mellie Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Dank voor de organisatie! Siemen van harte met je mooie prijs. Dat wordt knippen geblazen! Quote
Erny Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Lang lang en nog langer zal ie leven de @siemen . Gefeliciteerd. Quote
Jorg Geplaatst: 1 oktober 2020 Geplaatst: 1 oktober 2020 Ik heb met veel plezier aan de wedstrijd deelgenomen en af en toe gelachen om jullie berichten. Mijn peperplant was hoog, iets minder dan een meter en kon in de beginperiode binnen lekker groeien door voldoende vloeibare pokonmest mee te gieten. Daardoor werd het een mooie stevige en groene plant, die snel buiten in de volle grond kon groeien. Bloemen heb ik pas in de volle grond laten ontwikkelen, daarvoor elke keer afgeknipt. Best wat langere pepers gehad en zeer tevreden over opbrengst over het geheel. @HuubvGDank voor het organiseren! 👍 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.