Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Poll: Moestuinforumdag najaar 2025 Gouda

Westelijke Moestuinforumdag 2025 (Gouda) 10 leden hebben gestemd

1. 1. Geef aan welke dag je kunt komen. Meerdere opties kunnen aangevinkt worden. We hebben een dak boven ons hoofd :-)

• Zaterdag 27 september (vanaf 12u)
      2
    • Zondag 28 september (vanaf 11u)
      2
    • Zaterdag 4 oktober (vanaf 12u)
      7
    • Zaterdag 11 oktober (vanaf 13u)
      9
    • Zaterdag 18 oktober (vanaf 12u)
      6
    • Zaterdag 25 oktober (vanaf 13u)
      3

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Featured Replies

Geplaatst:

Allen op 11 oktober van harte welkom in het Praathuis (Verenigingsgebouw) van Volkstuinvereniging Nieuw Leven + onze tuin die er recht tegenover ligt!

Volkstuinvereniging Nieuw Leven

Achterwillensebocht 1

Gouda

De locatie ligt op 10 minuten lopen van NS Station Goverwelle. Parkeren kan op het eigen terrein van de vereniging. Mocht dat vol zijn kan er uitgeweken worden naar de grote parkeerplaats "Goudse Hout" op 100 meter afstand. Er worden kruiwagens en een platte kar geregeld om spullen dan vanaf die grote parkeerplaats te verplaatsen.

Het Praathuis heeft plek voor maximaal 50 personen, maar de MTFD is al geslaagd voor mij wanneer er meer dan drie personen komen. Daarnaast kunnen wij rekenen op een aantal geïnteresseerde Goudse collega moestuinders, waaronder ik het forum zal gaan promoten.

TIP: mocht je van ver komen, dan is dit misschien de kans om in de ochtend eerst langs de Firma Veeken te gaan in Dordrecht (25 minuten rijden), Fruitbomen.net (15 minuten rijden) of vd Spek te Zevenhuizen (12 minuten rijden).

Vincent (Goldfish) en Nelleke (Mevrouw Groen)

Geplaatst:

Oeh leuk! Ik kan maar op vrij weinig data, want kort dag / drukke periode, maar wie weet lukt het.

• Goldfish heeft dit topic vastgeprikt
Geplaatst:

Oeh, gave actie! Wij komen graag. Ik zal Cor ook ff vragen te stemmen.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Bij nader inzien kan ik de 27e niet, maar ik kan mijn stem niet terug halen. -1 dus.

Geplaatst:

Wat leuk. Ik moet even kijken of ik kan. Nogal drukke periode met veel afspraken en verjaardagen.

Geplaatst:

Doen we ruilen en ruillijstjes, @Goldfish ?

Geplaatst:
45 minuten geleden, Tanja65 zei:

ruillijstjes

Goed plan, maar laten we eerst de datum afwachten om te kijken wie er dan allemaal kan komen.

Geplaatst:
  • Auteur

Het is inderdaad de bedoeling dat er weer plantjes, zaden, oogst en tuinartikelen geruild worden. Plus dat ik hoop op een goed gevulde weggeeftafel is. Maar het is eerst wachten op de datum.

Geplaatst:

Afhankelijk van welke datum het zal worden kunnnen wij misschien ook even langs komen. Het lijkt ons leuk eens bij jouw tuin te kijken GF en een bezoek aan een familielid in de buurt staat al heel lang op de planning!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Wat leuk! Ik kan de 11e misschien en de 25e zeker. Heb ze maar alletwee aangevinkt. Lijkt me heel gezellig!

Geplaatst:
  • Auteur

Ik "tag" brutaal wat bezoekers (sorry als ik iemand over het hoofd zie) van klassieke "Zelhemse" Moestuinforumdagen van de afgelopen jaren in de hoop een aantal van hen te kunnen verleiden af te reizen naar het (verre) Gouda. Ook al gaat er niets boven een bijeenkomst bij Jorieke.

@Rookie @bonnie f @Claudy @Lia56 @Wortel @henkg @Ciska @Oudholland @jootje @Yuras @Nasuada @Cupcakeje @StanW @jasmin @Anna3 @Coralien

Geplaatst:

Bedankt voor de tag, ik heb gestemd. Alleen 4 en 11 kunnen we niet.

Geplaatst:

Bedankt voor de tag, ik heb de pol niet ingevuld omdat ik maar heel kort op voorhand weet of ik kan in een bepaald weekend. Al is de kans klein, indien mogelijk ga ik toch proberen en de tip Dordrecht opvolgen 🙂. Ligt hun knoflook rond die tijd ook in hun winkel @Goldfish ? of is dat alleen via order.

Geplaatst:
  • Auteur

Alle begrip! Naar mijn beste weten houdt Vreeken de gehele voorraad aan in de winkel. Ik las in de nieuwsbrief deze week dat e.e.a. binnenkort beschikbaar komt.

Geplaatst:
19 hours ago, redzebra said:

knoflook

Ik vermoed dat je het dan op de website kunt zien waar nu 'nog niet leverbaar' staat.

Screenshot_20250906-135515.png

Geplaatst:

@Ciska Ook gelegenheid om uit het hoge noorden af te dalen? Mag met een tussenstop ;)

Geplaatst:
Op 3-9-2025 om 12:35, acpronk zei:

Dus stem ik voor de zaterdag erna.

Ik doe de 11e er ook bij, dan moet ik nog wel genoeg tijd hebben.

Later in de maand houd ik nog reserve voor als het toch drukker dan verwacht is qua werk.

Geplaatst:

Heel misschien valt er voor ons nog wat te regelen op de 11e....

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel! De 11de lijkt nu de koppositie te pakken in deze poll dankzij @acpronk @Wortel , maar niets is nog beslist. Ik houd de poll nog een paar dagen in leven...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.