Jorg Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 In samenwerking met de Wit tuingereedschap kon je afgelopen maand prachtig kwaliteitsgereedschap winnen. We willen iederen bedanken voor hun inzending en zijn blij om te horen dat jullie het een leuke en ook leerzame prijsvraag vonden. De oplossing van de puzzel is: Dat viel in goede aarde Uit alle inzendingen zijn op basis van de prijs voorkeur vier winnaars geloot. Wij mogen de volgende deelnemers feliciteren met hun prijs: JDW: GrelinettePrettig gestoord: Shark Tine SpadeAkinom: CadeausetJootje: SchepjeDe winnaars zijn willekeur getrokken met behulp van de website random.org. Maak kennis met de Wit tuingereedschap[links][/links]De Wit produceert een breed assortiment (hand)gesmede kwaliteitsgereedschappen uit eigen smederij. Het familiebedrijf uit het Groningse Kornhorn is begonnen in 1898 als kleine dorpssmid en inmiddels uitgegroeid tot de huidige gereedschappenfabriek met een assortiment dat wereldwijd verkocht wordt. De Wit gereedschap staat bekend om kwalitatief, functioneel en oersterk tuingereedschap van gehard staal dat er ook nog eens prachtig uitziet. Meer informatie over de Wit. De wit is te koop bij de betere tuinwinkel en online via onder andere https://dewithandentuingereedschap.nl/ Quote
jootje Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Heee..wat tof! Ik heb wat gewonnen! Jullie maken mijn ( but) dag weer een beetje goed! Quote
Claudia69 Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Proficiat en geniet ervan op de tuin! Quote
weknow Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Leuk jongens en meisjes! Proficiat!! Vond het ook een leuk initiatief. (Had puzzel opgelost, maar vergeten in te sturen ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Akinom Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Ik ben superblij, win anders nooit wat!Nog bedankt iedereen voor het organiseren van de prijsvraag. Quote
paddestoelengek Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 alle prijswinnaarsvan harte gefeliciteerd Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Super! Gefeliciteerd Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cheela1982 Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Proficiat met jullie nieuwe aanwinst, veel plezier ermee! Quote https://www.cheelaschiliseeds.be/ Mijn Facebook groep: “Pepers, Paprika's en Tomaten Kweken”https://www.facebook.com/groups/1761232384178475
Erny Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Poehee, ik heb toch steeds eerst wel een dagje nodig om bij te komen van de teleurstelling van het weer niet in de prijzen vallen. Maar dat was gisteren... Vandaag feliciteer ik de gelukkigen en wil natuurlijk wel actiefoto's zien van de gereedschappen in gebruik. Vooral die Grenilette. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Jippie, wat leuk om tot een van de winnaars te behoren! De anderen ook gefeliciteerd Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
balkontuinder Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Wat leuk zeg, gefeliciteerd! En voor de anderen die hebben meegedaan maar niet gewonnen hebben, succes de volgende keer. Quote
Krikke83 Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Proficiat. Ik zal dan uiteindelijk zelf de grilette moeten kopen Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.
Nieuw Geplaatst: 3 april 2017 Geplaatst: 3 april 2017 Vergeet niet afbeeldingen te plaatsen want ben echt benieuwd...oh gefeliciteerd nog!!! Zelf Had ik gemist. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 De tuinspade ondertussen al enige tijd in huis, hier wat foto's van zoonlief die hem in gebruik heeft.Hij werkt fijn al is hij wel wat kort kwa steel voor ons. (Ik ben met min 1.89 de kleinste thuis.. ) Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.