HuubvG Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2014 (aangepast) @ Jet, 31,5 cm?? 31 oktober 2014 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Je kan toch lezen lieve Huub? 31.4 centimeter...yeeeah Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2014 Appelvrouw gefeliciteerd dan hè. Quote
bio-fee Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 And the winner is.... Appelvrouw!Applaus!Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie om vanuit een ielig zaadje zo'n geweldige prei te produceren! Misschien is het wel leuk als de 3 beste en de 3 slechtste prei-telers willen vertellen hoe ze het aangepakt hebben? Dan kunnen we allemaal leren hoe het wel, en hoe het ook niet moet! Quote
Noompi Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Applaus inderdaad appelvrouw!! Nu lekker smikkelen? Quote http://noompisbm.blogspot.nl/
aalterse-willy Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Proficiat aan de winnares!!!! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Limoen Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Gefeliciteerd! Ik was niet verder gekomen dan 7 cm Quote
Stan Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Appelvrouw, goed gedaan . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Vuur Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ben erg onder de indruk van de winnende prei Gefeliciteerd Appelvrouw! Quote
Vuur Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 (maar ben stiekum ook in mijn nopjes met mijn 11.2 cm jury-beoordeling en de bijbehorende knipoog ) Quote
hoekman Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Gefeliciteerd aan de winnaars. Appelvrouw en Bit. Die 4 mm verschil noem ik geen verschil.Ik weet niet of de lijst al bijgewerkt is, maar volgens die lijst ben ik 4e geworden. Ik had het verdorde blad er niet moeten afdoen en een breder meetlint moeten gebruiken. Dan was ik misschien wel 3e.Had ik niet verwacht. Ik had veel grotere verwacht.Want wat heb ik nu eigenlijk gedaan. Niet in januari zaaien, maar pas in maart. Lang heeft mijn nr. 1 in de schaduw gestaan. Daarna naar een lichtere plek, maar groeide ook zo vol om hem heen.Geen extra mest of een speciaal bewerkt plekje. Ik zie wel veel deelnemers met ongeveer dezelfde maat. Dat zal met dit (slecht kiemende) zaad wel een normale maat zijn. Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Dank dank..ook namens buurvrouw Martine die -niet geheel- belangeloos haar moestuin ter beschikking had gesteld...ik ben ondertussen op reis naar Nederland om de prijs in ontvangst te nemen..Als ik weer op een normaal toetsenbord kan typen zal ik het geheim van Martines tuin vertellen..ze heeft in ieder geval niets bijgemest gedurende de teelt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Frans Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Gefeliciteerd met dit mooie resultaat appelvrouw maar natuurlijk ook felicitaties aan buurvrouw Martine die vraiment un poireau extraordinaire in haar tuin zag groeien. En ik maar denken dat engelse preien niet in franse grond wilden groeien. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
thea Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Gefeliciteerd met dit mooie resultaat appelvrouw maar natuurlijk ook felicitaties aan buurvrouw Martine die vraiment un poireau extraordinaire in haar tuin zag groeien. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
henkg Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Jet, gefeliciteerd! @Huub: Het valt allemaal wel te destilleren uit het 2e bericht, maar zou je even een mooi top-10 lijstje kunnen maken?(Of een top-20 lijstje, dan sta ik er ook op ) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Piroska Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ik ga voor een top 30 lijstje ! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 ik voor de flop 10 Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Piroska Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ja, daar zit ik ook in... Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
weknow Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Goed gedaan, Jet! Proficiat! Een zo een prei, daar kun je de hele Jardinades te eten van geven Toch? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.