Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Tuincentrum enquête 2014

Featured Replies

Geplaatst:

[clear][/clear]

MTF-vrienden, met veel plezier presenteer ik jullie:

tuincentrumenquete-header.png

[clear][/clear]

[fleft]Waarom deze enquête?

Momenteel loop ik al bijna een half jaar stage bij Intratuin Heerhugowaard, waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Zowel op de werkvloer als op managementniveau, overal is het fijn samenwerken. Mijn stage opdracht heeft betrekking op de veranderende omstandigheden in de detailhandel.

Net zoals veel andere bedrijven in de detailhandel bevinden we ons in tijden waarin veel veranderd. De opkomst van webshops, de opkomst van biologische producten en zo zijn er nog veel meer veranderende aspecten (bijvoorbeeld social media). Om goed in te blijven spelen op de wensen en behoeftes van de klant, is het aan mij de uitdaging om 'out of the box' te denken en te bekijken hoe we ons tuincentrum kunnen aanpassen aan alle wensen en behoeftes. Moeten we bijvoorbeeld ook superfoods gaan verkopen? Of moeten we juist elektronica gaan verkopen? Of meer bak- en kookproducten? Of gewoon hele speciale plantensoorten?

Het is de uitdaging om weer eens exact in kaart te brengen waar de consument op zit te wachten, zodat we iedereen weer wat te bieden hebben. Er zullen voldoende mensen zijn die vrij weinig of niet bij een tuincentrum komen: blijkbaar omdat ze er niks te zoeken hebben. Blijkbaar ontbreekt er dus iets, blijkbaar zijn we niet in staat om op voldoende wensen en behoeftes in te spelen.

Klik hier om direct naar de enquête te gaan.[/fleft][fright]useless.jpg[/fright]

[clear][/clear]

[fleft]Zouden jullie mij kunnen helpen?

Om betrouwbare conclusies te trekken heb ik minimaal 400 reacties nodig. Dit zijn héél véél reacties, maar ik ga de uitdaging graag aan. Via dit forum, Facebook en de online communicatiekanalen van Intratuin Heerhugowaard hoop ik uiteindelijk die 400 reacties te bereiken. Het zou ontzettend fijn zijn als jullie 5 minuten tijd zouden willen vrij maken voor deze enquête, zodat ik een stuk zekerder ben van die 400 reacties totaal. Daarnaast is jullie mening ook erg belangrijk, tenslotte zijn jullie allemaal volop bezig in de tuin!

Onderaan deze pagina vindt je een banner. Als je daarop klikt kom je automatisch terecht bij de enquête, maar je kan ook hier klikken! Alvast bedankt!

Woon in de buurt van Intratuin Heerhugowaard of kom je er wel eens? Alle deelnemers hebben recht op een coupon voor gratis thee of koffie in het Tuincafé van Intratuin Heerhugowaard (t.w.v. €2,-). Als je je e-mailadres aan het einde achterlaat, dan zal ik je de coupon zo spoedig mogelijk toesturen.[/fleft][fright]health-beauty-ferns-plants-fern-fern_britton-garden_centre-08131566_low.jpg[/fright]

[clear][/clear]

Klikhierenquete.png

[clear][/clear]

Geplaatst:

Nou... dit is wel het meest symphatieke verzoek om een enquete aller tijden op dit forum. Dáár kunnen we voortaan naar verwijzen, bij andere enqueteverzoeken, als goed voorbeeld.

Goed geformuleerd Dennis.

Enquete doe ik morgen als je het goed vind.

Geplaatst:

Gedaan, succes!

Geplaatst:

Goeie enquete! Mooi in elkaar gezet

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt voor het invullen Huub en Holland! en helemaal top Erny!

En bedankt voor de complimentjes Hopelijk levert een goed geplaatst verzoek ook meer reacties op

Geplaatst:
Geplaatst:

Ik heb 'm ook ingevuld!

Geplaatst:

Ingevuld.

Geplaatst:

Ingevuld, succes ermee dennis!

Geplaatst:

done. succes.

Geplaatst:

Gedaan.

Geplaatst:

Gedaan, maar wat is nu precies een tuincentrum? Want bijv Hornbach Tilburg heeft een zeer grote plantenafdeling binnen en buiten en ze hebben alles voor tuinieren/dieren/barbecuen/meubels, maar eigenlijk is het nog steeds een bouwwinkel.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/

Geplaatst:

En nu heb ik de enquete ook ingevuld. Deed er wel iets langer over als de 5 á 10 minuten maar dan moet ik ook maar niet zoveel lullen.

Opmerking:

Vraag 7: had ik graag ook nog de keuze: "paar x per jaar" erbij gehad... nu klopt mn antwoord niet.

Want 1x p. mnd is teveel en 1x p. jaar is te weinig...

Verder goeie enquete, irriteerde me nergens aan.

En heel leuk idee van die gratis consumptie. Ook al zit ik in Groningen en kan er geen gebruik van maken, het gebaar weet ik wel te waarderen.

Geplaatst:
  • Auteur

Iedereen die hem tot nu toe heeft ingevuld: ontzettend bedankt!

Ook bedankt voor alle feedback!

Ben benieuwd hoeveel reacties er totaal zullen komen

Geplaatst:

Ingevuld. En succes met de studie

Geplaatst:

Ook ingevuld! Laat je je resultaten nog even weten (als dat mag van je stageplek tenminste)?

Geplaatst:

Ook ingevuld, en inderdaad, er zit een klein foutje in de enquete, het zou fijn zijn als er ook gevraagd werd naar de sterke punten van mijn favoriete tuincentrum in plaats van twee keer naar de zwakste punten

Geplaatst:

nummer?

Geplaatst:

Klaar!

Succes verder......

Geplaatst:

De enquête heb ik ook ingevuld.

Net was ik in de stad en naast de bouwmarkt was zo'n trendy tuincentrum dat opheffingsuitverkoop hield. Wat mij daar weer opviel dat er enorm veel rotzooi werd verkocht die overal te koop is en weinig of niets net tuinieren te maken heeft. Eerder viel mij al op bij dit soort winkels dat er vaak weinig personeel met kennis van planten of bemesting aanwezig is. Ook het aanbod van planten is bij al die tuincentra vaak hetzelfde. Het tuincentumpje waar ik normaal mijn planten haal heeft vaak aparte planten , kruiden en moestuin plantjes. Dit centrum zit dan ook niet op een groot terrein waar je ook bij de gamma of karwei een hortensia of een tuinbank kan kopen. (Ja wel bij het tuincentrum met de opheffings uitverkoop een handharkje, een nestkastje en roofvogel sticker voor op het glas van de tuinkas aangeschaft voor een klein prijsje.)

Geplaatst:

Bij deze ingevuld.

Geplaatst:

Ingevuld!

Kleine moeite

Doe wat je zegt, dan lieg je niet

Geplaatst:

Klaar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.