Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
waarom hebben we in Nederland eigenlijk geen paasvakantie meer?

Sommige scholen hebben wel 2 weken meivakantie (Pasen t/m 5 mei), andere besluiten om die week op een andere manier over het jaar te verdelen.

Wij komen waarschijnlijk toch wel even langs, maar wel pas ergens in de middag.

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik (Eline) wil ook graag weer eens langskomen en Aiden (zoonlief) wil ook graag mee. ik ben mijn zaden en planten op het moment aan het uitzoeken en bestellen, dus kom binnenkort met mijn ruillijstje.

Geplaatst:

Ik kom ook graag met mijn 2 kinderen. Gelijk een sprong in het diepe zo, leer ik direct veel mensen van het forum kennen. Helaas heb ik nog niets qua zaden, stekjes e.d. over sterker nog ik kan juist nog van alles gebruiken. Ik hoop dat dit geen probleem is? Ik neem wel graag iets aan eten/drinken etc mee voor de dag zelf en voor Jorieke/Joep.

Groetjes Peggy

Geplaatst:

Peggy, is het dan misschien een idee om in een topic aan te geven van wat je allemaal zoekt? De meesten van ons hebben zo een overvloed van stekjes en plantjes dat het helemaal geen probleem is om iets extras mee te nemen..

Enne welkom hier

Geplaatst:

ik heb 2 vriendinnen aangestoken met het moestuin virus, 1 daarvan wil sowieso graag mee naar de MTFD en eentje misschien. Dus cor en ik +1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Even ter herinnering!

Ik heb van sommige mensen niets meer vernomen, mocht je toch niet komen meld dit dan aub even?

Kom je wel helemaal goed!

Je hebt nog even om van je te laten horen!

Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken.

Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic . Niet via PB!

1. Jorieke + Joep
  2. Angela
  3. Nasuada
  4. Kruidenvrouwtje
  5. Mellie
  6. Flup
  7. Cupcakeje
  8. Goldfish
  9. Bit
  10. henkg
  11. Jootje
  12. Coby71 + 1
  13. ciska + 1
  14. Koolrabi Ovb
  15. Amrutten + 1 afgemeld
  16. Charly + 1
  17. appelvrouw + Lie
  18. Yuras ovb
  19. Jorg
  20. Wortel + 1
  21. Plotiemoos 1 ovb
  22. Tanja65 + Cobro60 +1
  23. Tygovdm + 2
  24. Anna3 + 1
  25. Claudy
  26. Mikki + 1
  27. Kenbeimer en Mylena + 1
  28. Bouwvrouwe + 1
  29. Stan
  30. Pegges73 + 2

31. http://Forumnaam

Geplaatst:

Ik ben er ook bij! Heel veel zin in.

Mijn moestuinopstart verloopt wat trager dit jaar, dus ik maak geen ruillijstje, maar zal wat willekeurigs meenemen voor de weggeeftafel.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...