Geplaatst: 24 april 20205 j Beste allemaal, Zoals jullie misschien wel weten heeft hij afgelopen dinsdag een hersteloperatie gehad. Waar het er in eerste instantie allemaal goed uitzag, is dat nu minder het geval. Er zijn een aantal complicaties en hij kan onze steun gebruiken. Hij is een gelovig man, zeg een gebedje, steek een kaarsje aan, stuur postitieve gedachtes zijn kant op. Laat weten dat we aan hem denken! groet, prettig gestoord Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 24 april 20205 j Nee toch? die positieve gedachtes komen zijn kant op! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 april 20205 j Neee joh! Wat een pokkenieuws. Arme Goldie. Meteen een kaarsje aangestoken. En zal ook wat op de post doen. Veel sterkte en dank voor het melden! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 24 april 20205 j Veel beterschap toegewenst! Al ken ik je niet. Ik weet ook niet waarvoor je geopereerd wordt. Maar aangezien het tijdens de corona periode gebeurd. Neem ik aan dat het zeer ernstig is. Dus heel veel succes met herstel, en geniet van je familie, vrienden en kennisen. @Charly Een kaarsje aangestoken in een vissenkom, erg toepasselijk voor de naam. 👍
Geplaatst: 24 april 20205 j Ik ken je niet, ik weet niets van je. Behalve dan dat wat ik hier over je lees. Even probeer ik stil te staan bij jouw leven.
Geplaatst: 24 april 20205 j Verdorie Vincent, wat een shit zooi. Ik hoop dat je dit allemaal wel kunt lezen en dat je weer snel opknapt! Wij geloven niet in iets hogers maar wel in duimen en positieve vibes, bij deze komen die tot nader order er jouw kant op💚💚 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 april 20205 j Tjee Goldfish dat is KAK. Jou kennende pluk je de dag en haal je het maximale eruit. Snel je beter voelen en pak je rust, ik stuur je een berg positieve kracht toe. Dikke knuffel. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 24 april 20205 j Ik heb een kaart kunnen sturen voor de buslichting. Hoop dat ie er morgen is. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 25 april 20205 j Lieve Goldfish , Ook ik ken je niet , weet niets van je alleen dat je heel ernstig ziek bent , dat het beter ging en nu weer minder gaat . Ik steek een kaarsje voor jou aan , zal een mooi lied van ons koor zingen en ik wens jou en iedereen om jou heen alle sterkte toe die nodig is om door deze rotperiode heen te komen . Liefs en een dikke knuffel voor jou .
Geplaatst: 25 april 20205 j Vincent, wij wensen je het allerbeste en heel veel sterkte toe! Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 25 april 20205 j Ik ken je niet Goldfish, had je onlangs wel paar zaden gestuurd 😉! Heel veel sterkte, ik zal wat positieve gedachten en kracht jou kant opsturen! Heel veel sterk(te) en succes toegewenst! Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Geplaatst: 30 april 20205 j Hoop dat je snel weer beter wordt Goldfish. Je kwam mij helpen toen ik helemaal uitgeteld was, zoiets vergeet men niet. Weer je en het lukt je wel. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 30 april 20205 j @ Heleen. Fijn dat je ook zorg hebt om Willy! Net als Goldfish een zeer gewaardeerde Moestuinforummer! Maar misschien toch per PB of in een apart topic (privacy...?) over Willy verder praten. Ik zou het fijn vinden als dit topic voorbehouden blijft voor informatie over Vincent Goldfish In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 1 mei 20205 j Goldfish Vincent en Prettig gestoorde Willy, allebei veel beterschap toegewenst. Ook al ken ik jullie niet persoonlijk en ben ik ook niet zo regelmatig op dit forum, leef ik met jullie mee.
Geplaatst: 1 mei 20205 j Auteur Een korte update over ons Visje, Hij heeft na zijn hersteloperatie een grote inwendige bloeding gehad met een Spoed OK als gevolg. Hij hersteld op dit moment daarvan en dat gaat redelijk. We blijven dus duimen dat alles goed blijft gaan Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 1 mei 20205 j Oef. De pechvis. [emoji17]Maar ook ‘oef’, wat fijn om weer even een update te lezen, waar voorzichtig hoop uit klinkt. Dank voor het op de hoogte houden en wens hem het allerbeste! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 1 mei 20205 j Ach nee toch? Fijn dat het er voorzichtige teken van herstel zijn. Sterkte Vincent! De paaskaars brandt voor je. Houd moed!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.