rorror Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Ik doe mee! Leuk Leuk! Ik wacht af op het PM bericht.Naar wie moet ik die 2euro overmaken? Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
advanbrunschot Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Ik doe ook graag mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted December 2, 2019 Share Posted December 2, 2019 Ik doe ook mee Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefjes-Moestuin Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 ik doe ook mee, heb je de zaden al ? en hoeveel denk je nodig te hebben, want dan kan ik vandaag of morgen even bij hem binnen lopen, moet de stad nog in voor sint in kopen. Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saalk86 Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Ik doe, voor het eerst, ook mee! net bezig met het ontwerp van een tunnelkas voor het nieuwe seizoen voor de tomaten en de pepers, ik bouw er wel een metertje extra aan dus graag doe ik mee!LOL! Same here haha! Nog tips omtrent tunnelkas? PM maar even! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saalk86 Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Leuk, ik doe mee! Heb deze peper al een aantal keer geteeld, gaat ook goed buiten mits in januari gezaaid. Al enig idee wanneer de zaden verstuurd worden? Aha een cheater! Volgens de statuten staat in paraaf 3.2d dat deelnemers met ervaring telen van deze soort een correctie krijgen van -5cm op de totale grootte Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted December 3, 2019 Share Posted December 3, 2019 Ik doe ook graag opnieuw mee, count me in... Benieuwd of de zaden echt tijdig bij ons gaan zijn.Heb slechte ervaringen met Vreeken, als het MTF speedy vlug aan zaden kan geraken bij Vreeken dan plaats ik mijn bestellingen vanaf nu via het MTF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 De zaden zijn al geleverd aan het Moestuinforum dus zullen snel verstuurd worden na jullie aanmelding en betaling Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Zaad is bij mij aangekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Hier zijn de zaden vandaag in de brievenbus beland. Bedankt voor de zorgvuldige verpakking! Het bleek nodig ook... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Hoe dik worden deze pepers eigenlijk, niet zo goed af te zien van de foto. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hein Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Ik heb de zaden vandaag ook netjes verpakt mogen ontvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Ook ontvangen, bedankt Huub! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Wie o wie gaat het Guiness book of record verbreken? Jürg Wiesli uit Zwiterland, had in 2018 op 30september een pepper van maar liefst 50.5cmVolgens de website gebruikte hij dezelfde pepper hiervoor. https://www.guinnessworldrecords.com/world-records/500688-longest-chilli-pepper?fb_comment_id=1894298123978875_1904648866277134 Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuinLB Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Ook hier zijn de zaden binnen. Nu maar eens gaan denken over een teeltplan voor de wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted December 5, 2019 Author Share Posted December 5, 2019 Hoe dik worden deze pepers eigenlijk, niet zo goed af te zien van de foto.Ik doe ook graag mee.Is deze peper goed geschikt om te drogen tot chilivlokken?Hiermee worden beide vragen beantwoord: Je zou bijna vragen: hoe dun worden ze?In de beschrijving staat: naast lang zijn ze ook dun en daardoor makkelijk te drogen. Hoe dik ze precies worden weet ik niet, maar Ik schat tussen de halve en anderhalve centimeter doorsnee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADOPEG Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Pepers, niet echt ervaring mee, maar voor de wedstrijd doe ik alles! En dan maar hopen op betere resultaten dan dit jaar. Of niet, want sambal maken zonder pitjes is wel een rotklus. Quote ~ Vita rosa est ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Bedankt HuubvG voor je antwoord, ben erg benieuwd naar de peper. De zaden zijn vandaag in goede staat ontvangen! Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefjes-Moestuin Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 de Sint is geweest en heeft een envelopje in de brievenbus gegooid. Thanks alles goed ontvangen. Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Ook hier kwamen de zaden gister binnenSnel opgeborgen op de juiste plek! Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
advanbrunschot Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 En ook hier de zaden in goede orde ontvangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saalk86 Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Zaden ontvangen, waarvoor dank! Volgens mij is nu zaaien wel héél vroeg hoor, begin januari is vroeg zat geloof ik! Maar ben geen echte kenner! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ktrijn Posted December 6, 2019 Share Posted December 6, 2019 Ik heb de zaden ook ontvangen! Ik begin eind januari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willemGN Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 ik doe mee. Maakt het ook uit of de peper buiten, binnen(kas) of in een pot staat? Quote [*] Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted December 7, 2019 Author Share Posted December 7, 2019 Maakt niet uit willemGN, alles mag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts