Carina1966 Posted January 9, 2020 Share Posted January 9, 2020 Als het nog kan wil ik ook wel meedoen. Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joke's moestuin Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 Goedemiddag,Kan ik ook nog meedoen met de teeltwedstrijd? Lijkt me erg leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 10, 2020 Author Share Posted January 10, 2020 * mededelingen* @Falaigai, je hebt wel betaald, maar nog niet de PB beantwoord. Graag een PB naar mij met je adres! Dankjewel. Er waren nog enkele deelnemers die niet per pb bereikbaar waren / konden antwoorden. Graag even kijken of je postvak in / postvak uit misschien ook vol is. Je kunt deze legen om weer berichten te kunnen ontvangen en versturen. Wel zo makkelijk! Verder moeten alle deelnemers in bericht 2 van dit topic inmiddels de zaden hebben (behalve Tamachan en Carina 1966, deze worden vandaag verzonden). Zo niet, meld dat dan ajb even per PB of hier. Nog enkele zaden te gaan, aanmelden kan nog steeds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xary Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 Ik zou ook wel mee willen doen. Kijken of het lukt om eens pepers te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
japie101 Posted January 10, 2020 Share Posted January 10, 2020 Ik wil ook wel mee doen! Zie de PB wel tegemoet! Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikbeginbijmezelf Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Ik wil ook graag meedoen - heb me er zelfs speciaal voor aangemeld na jaren alleen meelezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanne heijmans Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Vandaag de pepers gezaaid, drie nog Twee over.voor het geval dat het misgaat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saalk86 Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Vandaag gezaaid... ben benieuwd! Complimenten voor de verpakking trouwens! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Ik heb nog niks ontvangen:-( Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 15, 2020 Author Share Posted January 15, 2020 Sorry! Vandaag worden ze alsnog verzonden. Nog 4 te gaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Gestart !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 de stand van zaken na een maand Ik weet niet of ik nog opnieuw een wedstrijdpeper ga zaaien. Ze staan er wel goed bij zo met z'n tweetjes. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikbeginbijmezelf Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Mooi koolrabi, ik ben benieuwd of je uiteindelijk profijt van je voorsprong gaat hebben! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merel Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Kan ik nog meedoen? Zou ik heel leuk vinden. Quote indefruitboomgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Koolrabi plantjes zien er goed uit, ze lopen iets vooruit op de mijne. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 15, 2020 Author Share Posted January 15, 2020 Tuurlijk @Merel, PB is onderweg, pepers gereserveerd. Na jouw aanmelding blijven nog 3 zakjes peperzaad over. Wie o wie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosmol Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Jawel, schrijf me er bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 15, 2020 Author Share Posted January 15, 2020 @Bosmol, doe ik. Koolrabi plantjes zien er goed uit, ze lopen iets vooruit op de mijne.Je zou bijna denken dat het off topic gaat (regelmod wilde al bijna ingrijpen...), het gaat immers over pepers en niet over koolrabi's. Maar deelnemers kunnen hier ook al Koolrabi zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Dikke vette peper stress hier. Pas 1 opgekomen sinds 2/1 en nu heb ik visioenen dat ik geen pepers heb deze zomer. Help! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johny Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Na al lang mee te lezen, wil ik ook wel meedoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 16, 2020 Author Share Posted January 16, 2020 @johny, je bent de op één na laatste aanmelder. Na jou nog één te gaan! Wie wil de laatste wedstrijdpepers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikbeginbijmezelf Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Ik heb post gehad vandaag. Bedankt voor de organisatie. Keurig verpakt! Meteen werk van gemaakt. 3x deno en 2x direct in zaaimedium. Ik had vorig jaar slechte kiemresultaten met mijn paprikas dus ik ben benieuwd hoe dit nu gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Ik heb vandaag toch nog maar 2 Marietjes gezaaid. Dan kan ik zien wat op termijn de verschillen zijn met de 2 pepers die een maand eerder zijn gezaaid. Ik ben benieuwd. Over een maand doe ik weer verslag. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted January 16, 2020 Share Posted January 16, 2020 Deze zijn op 4 december gezaaid. Een proefzaai.En nu al: Echte annuums dus, die gaan snel (snel: voor pepers). Ik denk dat ze over anderhalve maand ongeveer 20 cm hoog zullen zijn, misschien wel 30 cm.Het is dan begin maart. En dan moeten ze daarna nog ongeveer twee maanden wachten tot ze in de kas kunnen. Dan zijn ze binnen onhandelbaar groot. Help!(Eerder naar buiten kan natuurlijk, als het niet vriest. Maar bij temperaturen onder 15 graden groeien ze niet of nauwelijks.) De echte zaai ga ik dus pas eind februari doen. (De Chinense- en Baccatum pepers zijn nu al wel net gezaaid, die kiemen en groeien veel trager). Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinky Posted January 17, 2020 Share Posted January 17, 2020 Weet iemand hoe heet de wedstrijdpeper wordt in vergelijking met andere cayennepepers?Ik twijfel of ik alleen de wedstrijdpeper ga zaaien (“een mild Cayenne-type, die een prettig tikkeltje hitte bezit”), of ook weer de cayenne van vd Wal – want ik ben al jaren tevreden over hun heetheid. @Henkg: wow, zien er goed uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts