Geplaatst: 18 december 20204 j Ik doe ook graag mee. Heb hier nog geen ervaring mee dus ben benieuwd.
Geplaatst: 18 december 20204 j Om mijn titel van 2020 te verdedigen zal ik zeker opnieuw meedoen. Al zal het nu wel wat moeilijker worden aangezien ik niet al te goede ervaring heb met het telen van knolvenkel. Maar met het eten is natuurlijk iets anders.
Geplaatst: 19 december 20204 j Ja Huub, natuurlijk ga ik weer meedoen! Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 22 december 20204 j Ik doe mee, gewoon voor de wedstrijd. Ik vind knolvenkel echt niet lekker. Maar ik doe mee voor de uitdaging.
Geplaatst: 23 december 20204 j Ik heb ook geen ervaring met venkel, maar ben zeker in voor de uitdaging! Bedankt weer voor de organisatie!!
Geplaatst: 24 december 20204 j Auteur mededeling Bovenstaande deelnemers hebben nu een PB ontvangen. Excuses voor de vertraging, er moest verzendmateriaal besteld worden.
Geplaatst: 25 december 20204 j Ik doe mee! Knolvenkel lukt mij nooit heel goed, schiet altijd door. Goed moment om het nog weer eens te proberen
Geplaatst: 29 december 20204 j Auteur mededeling De eerste 27 enveloppen zijn verstuurd, je kunt je zending een dezer dagen verwachten. Houd rekening met vertraging vanwege de tijd van het jaar.
Geplaatst: 29 december 20204 j Heel graag doe ik mee, Knolvenkel is lekker.😃 De zaden kunnen gewoon naar een nl adres worden gestuurd als dat makkelijker is. ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 30 december 20204 j Yes, we kunnen beginnen. Ze lagen vanmiddag op de deurmat: de wedstrijdzaadjes. Bedankt @HuubvG , & iedereen die meedoet: succes!
Geplaatst: 30 december 20204 j Hier ook vandaag ontvangen. Netjes verpakt Huub ! -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 30 december 20204 j Gister vroeg me af of en hoe venkel te telen was en dus met mn neus inde venkel. Ik doe graag mee als nog kan
Geplaatst: 31 december 20204 j Oehhhh spannend! De eerste zaadjes zijn al kennelijk binnen. Ik houd de brievenbus goed in de gaten!
Geplaatst: 31 december 20204 j Ook hier in de Alblasserwaard zijn de zaden aangekomen. Keurig verpakt. De organisator zal er heel wat uren in steken om dit zo netjes te regelen. Complimenten tot zo ver! Qua uitslag verwacht ik dat de scores kort voor de sluitingsdatum binnen gaan druppelen. Iedere dag meer kan extra gewicht opleveren. 31 december 20204 j aangepast door Veldjesgraaf
Geplaatst: 1 januari 20214 j Hier zijn ze ook in 2020 nog gearriveerd. Binnenkort maar eens even in knolvenkel verdiepen.
Geplaatst: 1 januari 20214 j Grappig! Knolvenkel zou ik niet zo zijn opgekomen om te zaaien. Een leuke gelegenheid om dit eens te gaan uitproberen. Ik doe weer mee!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.