angela († maart 2025) Geplaatst: 20 januari 2019 Geplaatst: 20 januari 2019 (aangepast) Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem. Routebeschrijving Uitleg: Welkom Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc.Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt. Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken. Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic . Niet via PB!In het voorjaar hebben we altijd de zaden tafel, heb je iets over aan zaden en plantjes breng het mee! Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag. Jorieke + JoepAngelaNasuadaKruidenvrouwtjeMellieFlup afgemeldCupcakejeGoldfishBithenkgJootjeCoby71 + 1ciska + 1Koolrabi OvbAmrutten + 1 afgemeldCharly + 1appelvrouw + LieYuras ovbJorgWortel + 1Plotiemoos 1 ovb niets meer van vernomen??Tanja65 + Cobro60Tygovdm + 2Anna3 + 1 ClaudyMikki + 1Kenbeimer en Mylena + 1Bouwvrouwe + 1StanPegges73 + 2 afgemeldSpitskoolNat74 + 1http://Forumnaam 20 april 2019 aangepast door Gast Quote
Nasuada Geplaatst: 20 januari 2019 Geplaatst: 20 januari 2019 ik ben er bij Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 januari 2019 Geplaatst: 20 januari 2019 Yes ik ben er weer bij Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Mellie Geplaatst: 20 januari 2019 Geplaatst: 20 januari 2019 Ich bin dabei! Oeh wat spannend zeg. Bijna net zo spannend als zelf organiseren Quote
Flup Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Ik wil er zeker bij zijn, dus bij deze meld ik mij aan. Quote
jootje Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Deze dame is ook van de partij! Yeah! Quote
Coby71 Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Ik zou mij ook graag aanmelden, met vriend. Moet je daar verder nog iets voor doen of zo? Nog niet eerder op een moestuinforumdag geweest. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 januari 2019 Auteur Geplaatst: 21 januari 2019 Nee hoor is prima zo.Laat alleen voor die tijd even weten wat je meebrengt voor te eten en/of drinken.Daar is hier ook een topic over:wie-brengt-wat-mee-voorjaars-moestuinforum-dag-21-april-2019-t24989.html Quote
Bit Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Moet je daar verder nog iets voor doen of zo? Niets moet. Alleen maar komen mag ook hoor Quote
koolrabi Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Ik kom ook graag, zij het met nog enig voorbehoud. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Amrutten Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Ik kom ook, voor de eerste keer.Meneer komt ook mee. Antoinette Quote
Charly Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Ben erbij. Lief wss ook. Zus mss. Quote wees bevriend met kleine dingen
appelvrouw Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Kijk als Charly komt zal ik niet achter moeten blijven. Er wordt hier druk overlegd. Duurzaamheid en tijd en geld tellen in onze keuze’s mee, ook kindervakantie, waarom hebben we in Nederland eigenlijk geen paasvakantie meer? Om niet twee x naar Nederland te gaan wat toch 800 km extra benzine is. Maar er wordt lief meegedacht door bv CC die denkt dat Lie wel valt voor puppy-ogen en Vincent die wel hele einden wil omrijden om me op te pikken. Ook Jorieke wil me wel een hele week te logeren hebben ... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 januari 2019 Auteur Geplaatst: 23 januari 2019 Nou is het me nog niet helemaal duidelijk of ik je aan moet melden? Kom je of onder voorbehoud? Quote
ValeriePlantje Geplaatst: 26 januari 2019 Geplaatst: 26 januari 2019 Die moestuinforumdag lijkt me heel leuk, maar is voor mij ietsje te ver om gewoon ff op en af te rijden. Ik weet niet of het haalbaar is en of er nog mensen zijn die dit al eerder hebben gedaan, maar indien mogelijk wil ik best het een en ander opsturen naar Jorieke's adres. April is nog eventjes verwijderd, dus wat ik precies kan opsturen weet ik nog niet. Ik zou ook nog de mogelijkheid moeten bekijken over hoe eventuele plantjes en stekjes goed beschermd te laten opsturen. Ik hou jullie op de hoogte! Quote
Plotiemoos Geplaatst: 10 februari 2019 Geplaatst: 10 februari 2019 Mmm wel zware interesse.En ik ben die dag al halverwege zelhem, dan kan de rest er ook nog wel bij.Als ik kom kom ik met de oudste van 4 jaar.Hij heeft me net weer geholpen met tomaten zaaien.En hij wilde graag nu al alles zaaien. Beetje vroeg.Maar hij vind het echt leuk. Tenminste nu nog wel... over 10 jaar praten we verder. Hihi. Zet me maar op de lijst onder voorbehoud met 2 personen.Wat ik ga meenemen moet ik even over nadenken. Quote
Ciska Geplaatst: 10 februari 2019 Geplaatst: 10 februari 2019 Leuk! Nieuwe gezichten Vraag gerust als je iets leuks voorbij ziet komen Quote
cobro60 Geplaatst: 16 februari 2019 Geplaatst: 16 februari 2019 Yes, wij zijn er ook weer bij! (even voor de duidelijkheid omdat ik nog niet echt actief bezig ben geweest op het forum, ik ben de partner van Tanja65). Bij deze dus de aanmelding voor ons beiden.Fijn weekend nog. Groeten, Cor. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.